środa, 24 czerwca 2009

Będę to powtarzać do znudzenia!!!

Mam TYLKO DWA KONTA, które w nazwie posiadają wyraz "harajuku". Są to konta HarajukuGirlPL oraz harajuku.qirl. Moje pozostałe konta nie mają nic wspólnego ze słowem "harajuku", dlatego wszystkie osoby, które posiadają w nazwie to słowo i podają się za mnie są zwykłymi oszustami! Większość z tych fałszywych kont jest przeze mnie blokowana od razu po jego wyłapaniu. Wy również bez problemu możecie sobie te osoby zablokować. Nie musicie mieć od niej zaproszenia! Wystarczy wejść na takie fałszywe konto i kliknąć poniższy znaczek, który znajduje się pod awatarem - blokada gotowa :) Listę fałszywych kont podawałam w poprzedniej notce na ten temat.

5 komentarzy:

Mentality pisze...

Hmm ... ale wiesz co? Ktoś kto ma `harajuku` nie znaczy , że się pod Ciebie podszywa... Może po prostu lubi ten styl ? ..

HarajukuGirlPL pisze...

dooodusiaaa, RĘCE OPADAJĄ JAK CZYTAM COŚ TAKIEGO!!!!

Proszę, przeczytaj jeszcze raz notkę a zwłaszcza ten fragment "które posiadają w nazwie to słowo i podają się za mnie", tylko tym razem czytaj ze zrozumieniem! A jak już zrozumiesz o co chodzi to dopiero zabieraj głos w komentarzu. OK?!

Caterina666 pisze...

Współczuje..
pewnie to nieźle utrudnia funkcjonowanie na stardollu.

Dominika pisze...

Harajqgirl pisze że to jesteś ty ale ja w to nie wierze.

tinka1129 pisze...

Hej :) Ja na stardollu jestem jako tinka01129 i jedna laska o nicku: Only.Rose Pisała mi czy chce metamorfozę MeDoll ja jej grzecznie napisałam : "podoba mi się taką jaką ma MeDoll" a ona do mnie z wątami mi że napisze na swoim blogu a mnie źle. Pani Doroto może mi pani jakoś pomóc ? Z góry dziękuje .. :)