poniedziałek, 4 maja 2009

Stardoll ma wyrzuty sumienia? HB z okazji 30.000.000 użytkowników

Ja już wiadomo prawie wszyscy narzekali na to, że z okazji 30-milionowego użytkownika stardoll obdarował nas darmowymi a zarazem nijakimi koszulkami uszytymi ze standardowego szablonu oraz rzeczami, które nie dość, że są drogie to jeszcze tylko dla SS (torba, gwiazda, okno).
Tak więc stardoll postanowił że dzisiejszy HB (cekinowa sukienka-tunika) otrzyma metkę "30.000.000" i będzie dostępna dla wszystkich, nie tylko dla SS. Niestety jest jeden problem, sukienka kosztuje aż 10$ (no bo jest to HB), więc do najtańszych nie należy :(


13 komentarzy:

hillary_349 pisze...

moze ktos sie poskarzyl; no i dobrze! przeciez na walentynki dostalysmy lepszy prezent!

Strzyga0707 pisze...

Mi się nie podoba :(

Karolinqa1717 pisze...

Znajac życie wogóle zapomnieli o 30 mln na rzecz 3 lat Stardoll i na tym sie pewnie bardziej skoncentorwali

Magazyn MeStyle pisze...

Heh a mi się ta sukienka podoba. Do najlepszych jej nie zaliczam ale jest ładna :) Odrazu ją kupiłam ;)

Motyl pisze...

Szczerze to nijaka ta sukienka. Niby HotBuys zawsze takie dopracowane i śliczne a tu się zawiodłam. Teraz coraz częściej spotykam nieładne HB. Kiedyś wszystko było takie wyjątkowe a teraz niektóre ciuchy za 5sd są ładniejsze. Bardzo mnie martwi to co stardoll teraz wyprawia ze swoim wirtualnym społeczeństwem. Pojawia się dużo błędów i sprzeczności a na samej stronie żadnych nowych, korzystnych funkcji. To przykre że stardoll próbując ulepszać swoją stronę tylko ją psuje.

caroline pisze...

ten hb jest juz chyba wykupiony! Próbowałam wielokrotnie go kupić ale pisało "ten artykuł jest niedostępny" jak się wkurzyłam!!!

Billka10 pisze...

zgadzam się z Isia3 . Stardoll ulepszajac strone coraz czesciej ją psuje...

olga pisze...

już jest dla superstar... tylko dla superstar...

Unknown pisze...

Ale jaja. Teraz jesr to juz przedmiot dla SS, w dodoatku nie 30 milion ale RIO. Jakas pomylka. Zaloze sie ze to nigdy nie mialo byc dla nie ss.

Unknown pisze...

oh tak teraz spójrzcie do starplazy ta sukienka jest tylko dla ss lol żal.pl

Unknown pisze...

od razu zniknęła z ulubionych

Miisia Guuziikowa. pisze...

ta sukienka nie premawia do mnie ;(
coraz brzydsze są hb, a jakie ceny !

HinaŚŚ pisze...

jak wchodzę do starplazy to mi pisze że to jest z RIO i tylko dla SS ;(

Gosia-10