czwartek, 7 maja 2009

3 sukienki - spoiler

12 komentarzy:

nati058 pisze...

Sukienki nie w moim guście, jedynie może być ta pierwsza.

Anonimowy pisze...

HotBuys i środkowa są śliczne! Ta trzecia mi się nie podoba.

nati058 pisze...

Witam!
Mam pytanie.
Chcę zostać obserwującą w pani blogu i już zostałam, ale został jeden mały problem. Chcę wgrać jako swoje zdjęcie na blogu, zdjęcie swojej medoll, ale nie wiem jak :(
Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

Weronika. pisze...

do nati058. Zobacz na http://faq-stardoll.blogspot.com/ tam jest wszystko opisane.

knypsiu pisze...

fajny blog nawet nawet te sukienki ale dla dziewczyn :D

Setkowska pisze...

druga jest pewnie za doładowanie a pierwsza jest cudna

bisiaczek1512 pisze...

Harajuku dlaczego nie robisz spojlerów na medollkach ???
Wiele jest dziewczyn które chciały by byc tu zamieszczone... wraz z nową kolekcją ze spojlerów... juz od bardzo dawna pani nie umieszczła me dollek...


pozdrawiam, bisiaczek1512

Anonimowy pisze...

Sukienka, ta pierwsza pod mi się, ale wygląda jak te z kolekcji LE.No wiecie, ozdóbki, świecidełka i inne drobiazgi, które i tak dobrze się sprzedają.No cóż, jeżeli w SP ma się pojawić taki ciuch to czemu, by go nie kupić?Oczywiście jak ma się SD, a ja się do takich nie zaliczam!
hania5

green.eye pisze...

Nie za specjalne :/

Zapraszam na mojego bloga o StarDesign: greeneye-stardesign.blogspot.com :)
Wywiady z projektantami, projekty i wsztytko inne dotyczące StarDesign :)

geeolla pisze...

HB..cudna jest xD

dominisia_kiss pisze...

Harajuku - jeśli możesz, zareklamuj - stardoll-tv-pl.blogspot.com/

Miisia Guuziikowa. pisze...

nic wielkiego.