wtorek, 5 maja 2009

Poznajcie Samuela z Emo-Ville :) (nowy projekt)


15 komentarzy:

klaudia michalczuk pisze...

Aa ^^
Fajny (;
już lecę kupić :D

Smile_Gabi pisze...

No,no. Zaskakujesz nas swoim talentem! Ja proponuję żebyś w rzeczywistości spróbowała swoich sił w projektowaniu. ;-)
pozdrawiam!

Unknown pisze...

A historia?

GwiaZda ;* pisze...

Kidy będziesz je sprzedawać ? Są Śliczne ;*

Unknown pisze...

fajniutki ;)

Miisia Guuziikowa. pisze...

gdyby nie to, że nie lubię emo i raczej nie kupuję projektów, chętnie bym sie skusiła :]

anx2222 pisze...

Cudny! ;>

memoriesx3 pisze...

no no jeden z lepszych projektów! napewno kupię :P

Unknown pisze...

swietny:)
xshrewx

dorkaaa19 pisze...

taki nie bardzo według mnie bo nie lubię emo założę się że zaraz pełno osób na mnie naskoczy często czytam komentarze i widzę że jak ktoś co kolwiek powie nie "przesłodzonego" na temat harajuku to jest przeklęty według mnie to powinno się zmienić bo każdy ma swoją opinie...

HarajukuGirlPL pisze...

do dorkaaa19:

e tam od razu naskoczy :) mam nadzieję, że nie :) przecież każdy może wypowiedzieć własne zdanie, zwłaszcza jeżeli chodzi o projekty... poza tym nie jestem emo, nigdy się nie poczuwałam, ale te projekty jakoś mi tak same wychodzą ;D

Honorata pisze...

ja się zgadzam z dorkaaa19 nie z tym że projekt ''jest kiepski'' (mnie się podoba) lecz z tym że każdy powinien mieć swoje zdanie:)
----------------------------------
A projekt bardzo dobrze wykonany:)

wolf. pisze...

super ! ;D to teraz czekamy na siostre Samuela i psiaka ;D ;p

Unknown pisze...

Projekt jest super xDD widać , że sie długo nad nim napracowałas :DD
xDD

Ruth-Sechmet pisze...

Wygląda jak Rainbow z The Birthday Massacre x33 ... niah, tylko ta bluza mu trochę nie pasuje, może jakby paski były by czarno-białe. Ładne ładne ^^ ^^ ^^