wtorek, 12 maja 2009

Pamiętacie????.....

Czy pamiętacie jeszcze jak na starej wersji mojego bloga (który zresztą do dziś istnieje w sieci, gdyż żal mi go było kasować) urządzaliśmy Szybkie Konkursiwka? Bardzo, ale to bardzo je lubiłam :) Niestety bloger nie daje takich możliwości, żeby posługiwać się komentarzami jako szybkie odpowiedzi, bo można by się było łatwo pogubić kto i komu odpowiada, dlatego cały czas myślę i kombinuję jakby tu takie konkursiwko przeprowadzić?!
Tak w ogóle to czuję straszny sentyment i żal, że siedzę na blogerze gdy tam został blog, który o wiele bardziej mi się podobał i o wiele lepiej mi się go prowadziło... czasami to się nawet zastanawiam, czy się z powrotem nie przerzucić na stare śmieci...... no nic, jeszcze na tym pomyślę a Wy żebyście mieli zajęcie odszukajcie w moim apartamencie trzy mysie dziury oczywiście wraz z lokatorkami - myszami :) Na osobę, która pierwsza wpisze swój komentarz z prawidłową odpowiedzią czeka 10$ w gotówce lub giftach.

EDIT:

NO I MAMY ZWYCIĘZCĘ! GRATULUJĘ!!! :)

Lucas pisze...
- za lustrem w łazience
- w stajni
- w pokoju na dworze (tam gdzie różowy śmietnik xD)
Lucas.Poland


PS: Lukas, to jest podwórko przed sklepem! ;P

5 komentarzy:

Konrad pisze...

:)
- za lustrem w łazience
- w stajni
- w pokoju na dworze (tam gdzie różowy śmietnik xD)


Lucas.Poland

fgg pisze...

Jedna mysz jest za rożowym śmietnikiem w pokoju z projetkami i ławką i napisem `open` oraz `my fashion`.
Druga jest w łazience, za lusterkiem z wazonem.
Trzecia natomiast jest w stajni pod małym źrebakiem.
Mój nick na stardoll to agacia__13.
Mam nadzieje, że poprawne odpowiedzi :)

Konrad pisze...

Jupiii ;D

mamcięwdupie pisze...

- w stajni
- w łazience
- w pokoju ulicznym (tam gdzie masz niektóre projekty)


polciata

Miisia Guuziikowa. pisze...

gratulejszyyn :D
ja tam gdy zaczynałam czytac twojego bloga, czytałam z bloggera, tamtego starego nie.