poniedziałek, 11 maja 2009

Juwenaliowo-zakupowe szaleństwo w miniony weekend :)

Jak już niektórym wiadomo wczoraj zakończyły się Juwenalia, w których oczywiście brałam udział częściowo jako imprezowiczka a częściowo jako fotoreporterka :) Zdjęcia z juwenaliowych szaleństw można obejrzeć w Mojej Galerii lub w portalu informacyjnym Miasta Krakowa, w którym jestem fotoreporterką - takie hobby ;)

Oprócz szaleństw juwenaliowych 8 maja w Galerii Krakowskiej odbyła się Szalona Noc Zakupów, której oczywiście nie przepuściłam :P Kupiłam kilka rzeczy, jakieś bluzeczki, torbę i inne gadżety :) Kilka z nich zamieściłam na foto, niestety aparat odmówił mi dziś posłuszeństwa, dlatego fotka zostanie dołączona w późniejszym czasie.

2 komentarze:

Asia pisze...

A jak można się 'dostać' do prywatnej galerii,albo na stronkę MIASTA kRAKOWA.. (bo nie wiem czy wpisać kraków.pl czy inaczej..;/)
Pozdrawiam gorąco :)
Asiulka9610

olka pisze...

Super zdjęcia ;) Wysłannik Piekieł najlepszy!