czwartek, 14 maja 2009

Jak widać nawet Admin Stardoll może....

... zostać CG :P

14 komentarzy:

1996Agunia5 pisze...

Też przed chwilą o tym u siebie napisałam :-D

Pauka99xD pisze...

Dziwne;D

Pauka99xD pisze...

HarajukuGirlPL możesz napisać o wyprzedarzy na stardoll;)

Anonimowy pisze...

Eee. o.O
Dziwne.
Ciekawe czy to specjalnie, czy to tylko błąd.

.madame pisze...

Serdecznie gratuluję Ci, że Twój projekt zdobył 1 miejsce. Poza tym bardzo fajny blog. No ale ja nie o tym. Mój nick na Stardoll, jak i tutaj to .madame . Postanowiłam, iż zajmę sie za tworzenie magazynu. Niestety, nie mam w jaki sposób tego rozprzestrzenić. Dlatego prosiłabym abyś, jakoś mój magazyn zareklamowała, jeżeli oczywiście możesz. Naprawdę będę wdzięczna. Bardzo proszę o odpowiedź. Czekam

Pozdrowienia
.madame

dominisia_kiss pisze...

Wiem, ze to może głupia prośba, ale chciałbym, a właściwie chcę Cię prosić czy mogłabyś zareklamować Polką Telewizję o Stardoll ?
Adres bloga to
stardoll-tv-pl.blogspot.com
Obecnie poszukuję modelek, stylistek, dziennikarek i jakiegoś grafika do pomocy :)
Będę Ci bardzo wdzięczna za rozpowszechnienie tej informacji .

Pozdrawiam -

dominisia_kiss

tysia147 pisze...

Hmmm...Ciekawe ale to może być pomyłka no chociażby ta Callie.Stardoll nie jest najpiękniejsza xD

Ada. pisze...

Eee to nie fair!
Callie.Stardoll nie była na sd od 2 tygodni ;//

Miisia Guuziikowa. pisze...

hehe, dobre :/

Strzyga0707 pisze...

Coś się tam im poprzewracało w głowach? Siebie na miejscu CG oni są dziwni... Albo to błąd

loooooolcia14 pisze...

Ha!ha! Dobree...
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

O ja ;/ to starsznie nie fair!! Grrr!!!!!!!!!!!!!!!!!

asiula_4 pisze...

szczyt chamstwa i bezczelności! Callie jako CG? Pogięło ich! ;p

aneczka2121996 pisze...

no nie było jej 2 tyg to nie mozliwe!!