poniedziałek, 25 maja 2009

Jak widać hakowanie na stardoll nie popłaca!

Użytkowniczka o nazwie such*a*poser, którą przedstawiłam Wam jakiś czas temu w stardollowych anomaliach zakończyła swoją działalność na stardoll, przynajmniej na tym koncie. Niestety, posiada ona kolejne konto o nazwie kwip, kóre również nadaje się do zgłoszenia za hakowanie - zmienianie rozmiarów rzeczy do nieprzeciętnych, zawyżanie cen w StarBazarze, zawyżanie wyników w stardollowych grach (obecnie Celeb Quiz, Celeb Snapshot, Style memory oraz pozostałe gry należą do niej jeśli chodzi o najwyższy wynik)....
A skoro już jesteśmy przy wynikach gier, to stardoll powinien w końcu się tym zająć i pousuwać konta wszystkim tym, którzy mają wyniki "z kosmosu" gdyż jak nam wszystkim wiadomo wyniki te są nieosiągalne podczas normalnego grania, a można je osiągnąć jedynie poprzez hakerskie programy (narzędzia) do tego przeznaczone. Na przykład do gry "Tibia" istnieje kilka takich sprytnych programików, które zwiększają kasę oraz punkty, niestety osoby które je używają są usuwane z gry zaraz po tym jak admini taką osobę namierzą. Dziwię się, że na stardoll admini nie działają w ten sam sposób?! Wystarczyłoby, żeby spróbowali choć raz pograć w którąś ze stardollowych gier, od razu przejrzeliby na oczy i zauważyliby że wyniki są hakowane przez narzędzie do tego przeznaczone - bo w to że takie narzędzie istnieje nie mam wątpliwości.

14 komentarzy:

Mania. pisze...

Powinni ją jak najszybciej usunąć.Ale nie wiem czy nie na próżno,jeśli po każdym usunięciu jej konta będzie robiła sobie kolejne?

ogi123 pisze...

Tak racja :(

Kin & Ola pisze...

Co do gier: kiedyś grałąm w to robienie zdjęć, ale na innym koncie, i gram, i gram i się jakoś zamyśliłam, ale w pewnym momencie patrzę: mój wynik w jednej z rund wynosił przeszło 5000 co wydało mi się niesamowicie dziwne bo runda dalej trwała. Dobiłąm tak do 10000, ale stwierdziłam, że skoro gra się nie kończy nie ma sensu dłużej w nią grać.

Sasha pisze...

Myślę, że nie powinna tak robić, bo teraz wszyscy, którzy czytają tego bloga, wiedzą, że ona jest hackerem. Ale przecież nie wszyscy hackerzy są "źli", nie kradną kont itd. Są przecież tacy, którzy pomagają je odzyskiwać.

pobożni chłopcy pisze...

Witaj, niestety nie mogę zgodzić się z opinią, że wyniki z kosmosu w grach są wynikiem hakowania - aplikacja czasami nie działa jak powinna i efekt jest taki, że się gra gra gra i gra... tak zdarzyło się też mi. Wczoraj wieczorem zaczęłam grać i zanim zauważyłam grałam już pół godziny i skreśliło mi tylko 1 serduszko. Po blisko 35 tysiącach nie wiedziałam, jak grę zakończyć - ile można przecież grać. Pomogło tylko wylogowanie. Pozdrawiam
Yukimi

Unknown pisze...

http://i42.tinypic.com/2aaj577.jpg

http://stardoll-yourstyle-magazine.blogspot.com/

Okladka jest i magazyn tez juz bedzie dodany :))

Mam nadzieje ze dodasz :))

Miisia Guuziikowa. pisze...

no tak, każdy orze jak może... czego nie zrobi się dla sławy ?

nie do tematu, to ostatnio taka dziewczyna pisała do mnie czy jestem hackerką i czy mogę komuś ukraśc czy zabrac konto bo jej ukradli..

Ada. pisze...

Właśnie zauważyłam te nieosiągalne wyniki. Przecież to na pierwszy rzut oka widać, że dana osoba użyła kodu hakerskiego.... że też ludziom nie szkoda swoich kont... .

dorkaaa19 pisze...

z tymi grami święta racja ja też już 2 razy interweniowałam w tej sprawie na szczęście pomyślnie pewnego dnia zauważyłam że wszystkie kosmiczne wyniki są wyczyszczone w paparatzi byłam nawet na 10 miejscu, ale niestety po kilku dniach wszystko powróciło do "porządku dziennego" na sd..:(

Agnefis pisze...

Moze admin udaje ze tego nie widzi?
No bo na pewno było na nią sporo skarg.

Strzyga0707 pisze...

Taa bo to w końcu nie fair? prawda?

Unknown pisze...

Harajuku moglabys juz dodac baner :) i moj magazyn , napisalas wczesniej ze dopiero kiedy magazyn bedzie gotowy , jednak okladka juz jest :) ,duzo dodalas takich stron na ktorych takze jest tylko okladka , bardzo prosze dodaj :))

Ramona pisze...

Ja uważam, że trzeba w ogóle cos z tym zrobić.! Nie tylko z osobą o nicku kwip ,ale ze wszystkimi co mają zawyżone wyniki! widzicie?! Ona ma wiecej kont i zaraz tylko ona bedzie na liście zwycięzców!! Może to niemożliwe ,ale ..trzeba napisać do admina z prośbą usunęcia tych wyników i żeby coś zrobił w sprawie hackowania! Jakaś ochrona czy coś...?!^^ Perlinee

Sandii ^^ pisze...

Im pewnie chodzi oto żeby było jak najwięcej użytkowników ; /