wtorek, 12 maja 2009

Hmmm... dodatki krawieckie, łatki, połówki sukienek i buty (?)

17 komentarzy:

Vampiire pisze...

niektóre z nich,to rzczy do stardesign ( buty napewno chyba tak ) ja wyslalam wiadomosc do amdina,zeby dodal buty do stardesign. :)

olga pisze...

wg. mnie ma to coś wspólnego z stardesing :D

_a_n_o_n_i_m_ pisze...

A nie pomyślałaś, że można te połówki złączyć i powstanie fajny ciuch?

HarajukuGirlPL pisze...

do _a_n_o_n_i_m_:

pomyślałam, właśnie dlatego zamieściłam je na obrazku połączone obok siebie :)
...ale myślę, że to nie o to chodzi :P

sisx3 pisze...

ej, może to chodzi o nową grę na urodziny stardoll, co?? albo o stardesign...

IronMaiden pisze...

mam dla ciebie wiadomość
W starplazie jest bluzka z RIO
wydaje mi się że ona już kiedyś była w starplazie .

Kin & Ola pisze...

Ćwieki;] i agraweczki^^ Podoba mi się czymkolwiek jest!

Miisia Guuziikowa. pisze...

idzie kryzys, trzeba ciąc koszty, więc sprzedają połowy ubrań xDD :]
to łączenie ciuchów nie jest takie głupie, ale nie w każdym dopasowaniu kolory dobrze wyglądają.

Nadyjos pisze...

do olki:
ciuchy często się powtarzają wkońcu nie chce im się ciągle robić nowych ; p

(sory że ja napisałam) ;)

Ashi96 pisze...

ciekawe ile to będzie kosztowało ;)

Agnefis pisze...

Kompletnie nie wiem na czym ma to polegać ale wydaje się fajne, zwłaszcza połówki sukienek z których będzie można zrobic niezle cacko ;>

1996Agunia5 pisze...

Skąd Ty tak dużo spoilerów bierzesz :-D

A dla mnie to to coś ma wspólnego z tymi grami...

Kindziuuulka pisze...

Zapraszam na otwarcie nowego magazynu o stardol - StarStyle ! www.lifeinstardollu.blogspot.com

PS.: przekażcie tę wieść swoim znajomym :)

Kindziuuulka

margolcia24 pisze...

do diddlussia_kiss dobre też tak myślę

malynka pisze...

Ciekawe to jest ;DD

Strzyga0707 pisze...

Hmm Ciekawe... Może będzie w stardesign?

bisiaczek1512 pisze...

moim zadaniem tez to ma cos zwiazane ze stardesing... na 100% cos z tego pojawi się w star desing pozniewz takie są rysunki tak jakby bysmy cos mieli projektowac ;]