piątek, 15 maja 2009

Dostępna jest już granatowa sukienka

Oczywiście sukienka jest nie dla polskiego IP a dla brytyjskiego :( W tym wypadku jeśli chcecie ją mieć musicie wejść na stardoll przez stronę zmieniającą Wasze IP.
Żeby zmienić IP należy wejść na stronę http://goproxing.com/ i tam w pustym oknie wpisać adres strony, czyli w tym wypadku stardoll.com po czym zatwierdzić naciskając "Browes".

Gdy otworzy Wam się strona stardoll.com logujecie się na swoim koncie, po czym idziecie do Kina (Magazyn - Cinema).
Po wejściu do kina nie czekajcie, aż Wam się film pokaże, bo się nie pokaże :P
Teraz możecie się już wylogować i przejść na stardoll przez polską stronę. Sukienka będzie w głównym pokoju przy szafie.

PS: Dzięki tym dwustu czterdziestu ośmiu osobom, które mnie o tym powiadomiły przy okazji zapychając mi totalnie skrzynkę na stardoll. Przeszło godzinę siedziałam i usuwałam Wasze wiadomości, ale dzięki. Następnym razem nie musicie tak namiętnie do mnie pisać o każdym newsie, gdyż ja prędzej czy później go zamieszczę na blogu, ale wybaczcie nie siedzę tu 24 godziny na dobę jak się niektórym wydaje. Czasami taka notka może się pokazać nawet po dwóch-trzech dniach, na przykład gdy wyjadę i nie będę mieć netu.

Wracając do Anglii, ma ona również nową scenerię ze względu na konkurs, który się tam rozpoczął :(


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To ja ci otym powiedziałam :( Może jakieś podziękowania albo cioś? Ale się nie narzucam ani nie chwalę!

Strzyga0707 pisze...

Mam sukienkę :)

Miisia Guuziikowa. pisze...

majna88 sądzę że nie tylko ty powiedziałas o tym Harajuku ..
co do sukienki to jej nie biorę bo mi się poprostu nie podoba :P

wika.xo pisze...

harajuku pisała że o tej darmówce przychodziło do niej ok. 500 wiadomości. To z jakiej racji to ty masz dostac podziękowania ? ;)

Unknown pisze...

zgadzam się z wika.xo ja tez jej wyslalam te wiadomosc :|