środa, 13 maja 2009

DIY Boutique już jest...

...oczywiście tylko dla SS, co było do przewidzenia :(
A ja cały czas się zastanawiam co mam zrobić z tymi kawałkami sukienek i dodatkami, bo jak na razie nijak mi to nie podchodzi, poza tym tych kawałków nie da się przekręcać... Kupować masę dodatków, żeby za każdym razem składać sukienkę? Jak już poprzednio pisałam - nie chce mi się! No i szkoda mi kasy.



EDIT:
Szczerze? Jakoś tego nie widzę :(
Przykładzik poniżej - sukieneczka i buciki. Wszystko to nie najładniejsze no i o zgrozo nie najtańsze! I miałabym to tak codziennie sklecać po to tylko żeby się ubrać? Dzięki!


9 komentarzy:

olga pisze...

fajnie :)

duze_stopy pisze...

no wlasnie jestem podobnego zdania;p mnie się udało stworzyć sukienkę za 12$ ;p z dodatkiem ostatniej bransolety HB... ale generalnie - bez sensu:( jedyny plus ze czarne, proste i przydatne szpilki mozna za 2$ kupić:)

Agnefis pisze...

czyli jak kupię 2 połówki to nie bede mogła ich w żaden sposób obrócić? bezsensowne. czyli połówki żółtej z granatową nijak nie idzie połączyc, a wyglądałoby fajnie. Ja stworzyłam sukienkę za 10 sd ale nie podoba mi się na tyle zeby ją kupić. Ogólnie myslałam ze cos lepszego będzie ;/

Ruth-Sechmet pisze...

Przecież te fragmenty można "sklejać z normalnymi ciuchami (ja dodałam zamki do sukienki) hmm... niewiem jak z materiałami ale zamki, nity i agrafki można obracać. Jest tyle możliwości, że wydaje mi się że każdy znajdzie w tym coś dla siebie :) (chociażby zrobić z agrafki broszkę :P )

HarajukuGirlPL pisze...

Ruth-Sechmet, oczywiście że można, szkoda tylko, że nie na stałe. Wolałabym się szybko ubrać niż kombinować i kupować masę dodatków, które później będą mi się poniewierać w apartamencie lub schowku.

Ruth-Sechmet pisze...

Właściwie to lepiej by było gdyby to znalazło się w StarDesign, mozna by było "skleić" jakąś fajną, niepowtarzalną sukienkę, a nie składać ją za każdym razem :/

HarajukuGirlPL pisze...

Ruth-Sechmet, jestem tego samego zdania, pomysł był fajny tylko wykonanie do duszy.... całkowicie się rozczarowałam, przynajmniej na razie :/

'pstylishgirl pisze...

To jest super .
Ja połączyłam sweter od Heidi Klum ,
Pasek z DIY za 2$, połówke sukienki (czarną) bez ramiączek , połówke z ramiączkiem (granatową) ,torbe harleqina i szpilki z Philosophy ,
wyszedł piękny zestawik .
Zobaczcie :
Paulisiek97

olciia1994 pisze...

szkoda że tylko dla ss . ;(