środa, 22 kwietnia 2009

Sprawa darmowej sukienki powraca niczym bumerang ;)

Weronika nie dała za wygraną i próbowała, aż w końcu jej się udało otrzymać tę sukienkę :) Opis jak to zrobiła zamieściła w komentarzu w poniższej notce. Pozwolę sobie go tutaj skopiować, żebyście nie mieli problemów z jego odnalezieniem :)

Weronika pisze...
1. wchodzimy na stronkę myproxy.ca
2. wpisujemy adres http://www.simple.co.uk/stardoll/?u= a za znakiem = wpisujecie swój numer klienta ( wchodzicie na stardoll w moje konto pod avatarem i na dole jest napisany )
3. Kiedy otworzy się stronka wypełniacie dane. ( kiedy wpisujecie wiek najlepiej wpiszcie 1992 nawet jeśli tyle nie macie )
5. Klikacie submit
6. Wchodzicie na stardoll i gotowe :)

PS: Adres e-mail nie musi być taki sam jak na stardoll

Sama spróbowałam jeszcze raz i muszę przyznać, że działa! Oto moja Ala, która właśnie dostała tę sukienkę. Próbujcie, może Wam też się uda :)
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Weroniki :*
PS: Jeśli ktoś sobie nie radzi, to może poprosić o pomoc kogoś kto ma to obcykane. Nie trzeba się rejestrować osobiście, może to zrobić Wasza koleżanka/znajoma, wystarczy podać jej swój numer użytkownika :)

32 komentarze:

_MisiuniA_ pisze...

chociaż raz się przydałam do czegoś xD

_MisiuniA_

mikalol pisze...

Weronika jesteś wielka! :D

Unknown pisze...

a mi nie działa ;( moze jakies bardziej zrozumiałe wskazówki

duze_stopy pisze...

no kurcze coś dziwnego... ja się zarejestrowałam normalnie bo jestem w Uk więc mam tamtejsze IP ale sukienki nie dostałam:(

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

heh,Misiunia jednak Ci się udało ;]

Basia pisze...

Działa:)

Basiaq pisze...

Działa!!!!!YeH
Dzięki Weroniś

Unknown pisze...

wielkie dzienki weronika sprobowałam jeszcze raz i sie udało ;d

Strzyga0707 pisze...

Dzięki Weronika!

Anonimowy pisze...

super działa! ;]

margolcia24 pisze...

mi nie działa:( prosze o bardziej zrozumiałe wskazówki

_MisiuniA_ pisze...

wiem że trochę chaotycznie to napisałam. ;]
ciesze się że wam działa :)))

A dla tych co nie wiedzą.
Mój login na stardoll to _MisiuniA_
Podpisuję się tylko weronika ale dzisiaj to zmienię ;]

margolcia24 pisze...

weronika a oco chodzi z tym ostatnim polem jakis passwod email co tam trzeba wpisać?

paula277 pisze...

Mi nie działa. Pomoże mi ktoś? Proszę ;]

paula277

margolcia24 pisze...

harajuku pomóż mi co trzeba w tej ostatniej róbryce wpisać prosze powiedz

margolcia24 pisze...

wow już mam dziękuje weronika i tobie harajuku że dałaś tą notke

Unknown pisze...

Działa dziękuję :*** Ciekawe o co chodzi z tymi chusteczkami ???

Anonimowy pisze...

Naprawdę działa ! Jesteś bossska :)

margolcia24 pisze...

dominika zagadzam sie ciekawe o co chodzi z husteczkami

bisiaczek1512 pisze...

A mi nie działa może jakiś bardziej jasne podpowiedzi , bo ja chyba jestem ciemna i nie rozumiem jak wpisuje wszytko i sie nie da...

ZUMI20008 pisze...

ale chusteczek nadal nie mamy:P

memoriesx3 pisze...

nikt chyba nie ma tych chusteczek...;]

Nadyjos pisze...

mi nie działa już to powtórzyłam i nic :(

daaga14 pisze...

Ja nie umiem jak ktos umie niech mi zrobi pliss Mój nick na stardoll taki jak tu

iza006 pisze...

działa ^^

Anonimowy pisze...

ja rano zapisalamsie do tego klubu i zarejestrowalam na strone simple
weszlam wieczorem na net patrze i mam w apartamencie tą sukienke ^^

Anonimowy pisze...

Trochę tego było!
Ale sukienka ładna, no i darmowa :)

Miss Waldorf. pisze...

blagam Was o pomoc ! :( jestem zrospaczona nie umiem tego robic a probowalam juz chyba 20 razy ! :(

jeszeli ktos byłby tak dobry i pomógł mi to zrobić to ,to jest mój numer konta 25678964 !!

BŁAGAM O POMOC!!!!

dziękuje :*

Miss Waldorf. pisze...

błagam Was o pomoc! :( Jestem zrospaczona :( Próbowałam to robić już chyba z dziesięć razy i nic :(
Jeżeli ktoś był by tak życzliwy i spróbował by mi to zrobić to , to jest mój numer klienta 25678964.
BŁAGAM POMÓŻCIE !!!!

WIELKIE DZIĘKI :**

Book Hugger pisze...

Jak zrobiłam sobie ten strój z tego, to sukienki już nie mogę:( nie wiem czemu. Zarejestrowałam się dla potrzeb stroju i kapeluszu ale tego już nie mogę zrobić:( Ktoś mi pomoże?

Czercz pisze...

Weroniś pliss zrób mi tą darmówkę mój numer użytkownika to : 41614548

Anonimowy pisze...

Mike Ditka Women's Jersey

~ "Defrag" ~Imagine a properly maintained hard drive as room the size of Wal-Mart filled with filing cabinets I haven't seen anything anywhere Files should never be left out in the open or in a readily accessible location By storing the data within the printer itself you're able to finish the print job quickly

Bears Julius Peppers Jersey

Believe this Taking shortcuts that violate breed standards Look at all aspects of your life and determine what seems to be working for you and what needs to change Mister

Julius Peppers Elite Jersey