wtorek, 14 kwietnia 2009

Paulina się w końcu odezwała w Gorącym Temacie

Oczywiście po angielsku.....
Jest ktoś biegły z anglika, kto by to przetłumaczył? Bo ja tak średnio ;)

Z tego co udało mi się wyczytać to gift będzie dla każdego członka, ale paulina nie jest zadowolona z niektórych tematów, które znalazły się w jej klubie.

EDIT 20:30
Dokładne tłumaczenie nadesłała mi agamng. Dzięki za pomoc! :)

Witam moich wszystkich wspaniałych członków!
Dobra wiadomość : Udało nam się osiągnąć cel jakim było 50 tys osób, dlatego już niedługo każdy dostanie specjalny prezent - tylko dla osób należących do tego klubu.
Zła wiadomość: Żeby być na bieżąco postanowiłam przeczytać tematy zakładane w klubie i poczułam się źle, kiedy okazało się, ze klub który miał funkcjonować jako "pomocna starsza siostra" , używany jest w celu poniżania, dokuczania i obrażania innych.
Ten klub powstał na zasadzie eksperymentu. Chciałam, żeby klub był "przyjacielem", przyjacielem , który wysłuchuje waszych problemów bez osądzania i oceniania lub przynajmniej daje wam wiele różnych poglądów od innych i na ich podstawie możecie sami zdecydować co jest dla was dobre. Z tego powodu nie chcę blokować nikogo, kto należny do klubu. Mam ogromną nadzieję, ze wszyscy Ci, którzy są życzliwi i szanują innych przewyższą liczbę tych, którym brakuje tego wszystkiego a także nauczą ich, że można zachowywać się w inny sposób idąc za przykładem.
Sądzę również, że wszyscy ci, którzy przychodzą do klubu tylko po to aby być w centrum uwagi ( w zlym tego słowa znaczeniu) potrzebują pomocy dużo bardziej niż ci, którzy o nią tutaj proszą.

13 komentarzy:

_MisiuniA_ pisze...

wejdź na translate.google.pl wklej tekst. Będzie trochę nieskładnie ale idzie się domyślić xD

HarajukuGirlPL pisze...

Weronika, tyle to ja i każdy wie, ale chciałam oficjalnie dokładnie napisać o co chodzi, byłoby prościej dla wszystkich przeczytać to po polsku niż snuć domysły z translatora :)

Unknown pisze...

Ja wiem że:Dla każdego członka będzie jakiś prezent, paulina również pisze, że ma smutną wiadomość, iż nie które tematy nie były odpowiednie.No to na tyle więcej nie wiem , a więc ja wiem właściwie tyle tylko co Ty Harakuju:/

Miki pisze...

Tyle się z tego domyśliłam co i ty :)

GiRl122_ pisze...

Ja wiem tyle co ty.;/

Kunoichi pisze...

Ale w dalszym ciągu nie wiadomo dokładnie co to będzie i kiedy. Szkoda, miałam nadzieję że ten temat w jej klubie zaspokoi mą ciekawość.

Kicia_1402 pisze...

No ja też tylko tyle łapię ^^

cherry1515 pisze...

HarajjukuGirlPL kolejna osoba która sie pod ciebie potszywa

Setkowska pisze...

Paulina napisała że uczestnicy zle opisywali ją w tematach w jej własnym klubie i jest jej przykro pisze że niedługo każdy uczestnik dostanie podarunek

Turkus Lady pisze...

Dokładnie nie mogę przetłumaczyć,ale Paulina jeszcze pisze ze ten klub to wynik eksmerymentu.
I jeszcze dodala ze będzie bardzo pilnowac porządku w klubie i ma nadzieję ze wszyscy będą sie dobrze zachowywac.
To tyle ;]

hate-and-love pisze...

a ja jak dzieciak u'omny czytam to po angolu w klubie ;p

Miisia Guuziikowa. pisze...

to teraz myśl człowieku co to będzie :)

Katerine pisze...

Możecie mi powiedzieć o co chodzi z tą pauliną bo nie jestem w temacie xd i jak się nazywa ten klub ?