środa, 22 kwietnia 2009

Nie są to bynajmniej drzwi do lasu ;)

24 komentarze:

Kadiri Chan pisze...

W spoilerach tego nie ma. A więc skąd ?

Magdalena pisze...

A to co za ustrojstwo? o.0
;))

mikalol pisze...

Nie wiem co to jest, ale mi się podoba! :]

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

O.o

justi1895 pisze...

co to ?
xD

loooooolcia14 pisze...

? Lol :D
Pozdrawiam.

Dollfie Himemimi pisze...

Boskie xD

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

jest to "coś" w spoilerach,ale nie mam pojęcia do czego ma służyć O_x

wika.xo pisze...

Ja mam pytanie do tematu. Jestem na stardoll od paru miesięcy więc dokładnie wszystkiego nie wiem.
Więc moje pytanie brzmi jak zagłosowac na Cover Girl ? Bo wszędzie jest napisane że pod apartamentem po prawej stronie a ja tam nic nie mam. Proszę o pomoc.

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

wika,tam właśnie masz takie gwiazdki z uśmieszkami jak klikniesz na najbardziej uśmiechniętą dajesz komuś 5/5 itd.

Unknown pisze...

Może stardoll szykuje nam jakąś niespodziankę!Ale po tych wszystkich spoilerach jakie widziałam, mogę powiedzieć, że to będzie gruba ryba!

Kadiri Chan pisze...

To może na dzień ziemi?

wika.xo pisze...

To coś mnie się nie podooba .. ;>

Strzyga0707 pisze...

Nie wiem co to ,ale nawet ciekawe

Anonimowy pisze...

Dzień ziemi już był! Może w Editorze naszej doll można będzie zrobić rybę XD Albo syrenę??

memoriesx3 pisze...

hm...ciekawe xD
przekonamy się pewnie niedługo do czego to służy ;D

Kadiri Chan pisze...

Może na urodziny stardoll dostaniemy ... hhmm.

Unknown pisze...

Te ryby są "narysowane" na takiej kurtynie. A za tą płachtą są chyba jakieś... drzwi, rama od obrazu? Może to będzie wejście na jakieś party ?? xD
Wiem, że mam durne pomysły ale tylko to mi przychodzi do głowy :P

P.S. stardoll--runway.blogspot.com <--nowy numer Runwaya :):)

mikalol pisze...

A może to jest zasłona na szafę tę mniejsza? :)

abc-stardoll pisze...

W spoilerach to jest !!!

Angela (Angelika9854) pisze...

To chyba jest jakaś zasłona i wędka czy coś....

Miisia Guuziikowa. pisze...

albo może to jakaś gra z której będzie można dostac stardollary ?
ale podoba mi się też pomysł mikilol. może będą różne wzory ? :]

Kadiri Chan pisze...

To jest w sceneriach urodzinowych.

Kadiri Chan pisze...

A jieszcze lepsze, że w sceneriach jest to w ubraniach ...