wtorek, 14 kwietnia 2009

Nie proście mnie o reklamę na moim blogu....

...bo gdybym chciała zareklamować wszystko to o co od wczoraj mnie poprosiliście to mój blog zamieniłby się w jedną wielką reklamę! Owszem reklamy Waszych klubów czasami pojawią się na blogu, ale będzie to tylko w ramach wyjątku a nie jako codzienne notki. Dlatego przestańcie mi przesyłać setki maili z nazwami klubów, które chcecie zareklamować. Do tego celu stworzyłam stardollowe forum! Tam możecie sobie umieszczać reklam ile tylko chcecie, byleby wszystko było w normie i zamieszczane w odpowiednim wątku lub podforum.
Nie macie jeszcze konta na forum? To najwyższy czas je założyć! Zapraszam stardoll-forum.pl

7 komentarzy:

Kadiri Chan pisze...

Sorki za wiadomość ;)

Sweet-Truskawka pisze...

Ok :-)
Chociaż ja nie prosiłam ;*

Paula0505 pisze...

szukam modelek do magazynu jak ktoś chcę to piszcie
Paula0505

_MisiuniA_ pisze...

w niektórych klubach już mówią że dzisiaj ma być nowa kolekcja LE...jak myślicie? naprawdę będzie.? ;D

Sylwusia142 pisze...

do Weronika
Może już dzisiaj być, ale najpierw ubrania muszą pojawić się na spoilerach
juz nawet wyglad sklepu sie zmienił _ jest kurtyna i napis ze zamkniete i remont

_MisiuniA_ pisze...

spoilerki już własnie widziałam, ale nie wiedziałam ze to są LE xD na blogu tutaj też już są xD

Miisia Guuziikowa. pisze...

:]
ja tam się nie reklamuję, jak ktoś będzie mnie chciał odwiedzic to odwiedzi :P