piątek, 27 marca 2009

Wstępna lista TopModels

Dziś udało mi się częściowo spisać osoby, które chciałyby użyczyć swojej MeDoll jako TopModel do prezentowania ubrań na blogu w różnych artykułach. Lista ta nie jest kompletna. Stworzyłam ją na podstawie zgłoszeń, które udało mi się wyłowić z komentarzy w których zostawialiście owe zgłoszenia. Chętnych osób w kolejce jest bardzo dużo, dlatego czas oczekiwania na sesję zdjęciową jest naprawdę baaaardzo, bardzo długi.
Lista ułożona została mniej więcej alfabetycznie żeby łatwiej było znaleźć swoją MeDoll, ale modelki z niej będą wybierane losowo. Nie sugerujcie się więc tym, że ktoś jest na początku listy a ktoś na końcu, bo to nie ma znaczenia przy wyborze.
Osoby, które wymieniłam nie muszą się teraz jakoś specjalnie przygotowywać, bo jak wspomniałam na sesję zdjęciową czeka się bardzo długo. Ubierajcie się i malujcie tak jak Wam pasuje, jak będę potrzebować modelki to wtedy do Was napiszę.

A oto wspomniana LISTA:

_zuzia11_
---izka--- (+)
.Karola.

00Doda00
01Girl01

aabbww
aagusia
Abolish
Adeelma
aga19988
Aha__xd
aiszaj8
alcia131994
Aliss203
alkamb
Asiulka9610 (+)
AmericaFerrera1
andziusia9
Anika6
anitkaz
Ashi96 (+)
asiula_4
askula_asia
avena1965
Avrilka213 (+)
AvrilL222

bad_twins
bambaryla
bisiaczek1512
britney.134 (+)
bunnyboo-55
bzaq
bziOom

Camilla_1997
chomikowa
cithru
clevleen__
Cornelia380

darunia_94
Darunia05
Darusia1996
Dead_Iron
dominika_rokick
dominikadomcia (+)
dominisia19
domioka10

emssss
Eska_10

faded666

gabi3007 (+)

Hedi_1997
hania5

Iguana96
ina122 (+)
iza006

jollyagi
jotka15
JulitQa93
justka09

kaina6
koniarka1997 (+)
Karolinaxk
Kasiaaa1905
kirea_sweet
kiti3128
klaudiac6
Klisia98
klaudia5168 (+)
kociak666

labsolu
loooooolcia14
Lucas.Poland

Madzia19951
MadziaaaxD
malwa12
Marcepanna
mariii96
martusia2515 (+)
marysiak3004
miletka
mmchmm
Monika600 (+)
Moniks97
mroweczka115 (+)
mycha352
myszka_poland
Myszkaa761

najkoz
Nanoko
natalecka777
natalka11-96 (+)
Natka5425
Nessulka (+)
NiCola1998r
Niunia0711
nuna111

ogi123
ola-1996-0909
Olga215
olik.sido
oOKatieOo
olasims (+)

palka-216
paula277
Paulusincia

Riawana (+)
Roksanaroxana
Rolanda97
rybitwianka (+)

sarac2000
Serduszko1997
SliffQ (+)
silmaril
studentka19
Sumi.Megumi
sweet_olusia
Sylwusia142 (+)

tm10
truska_13

werakicia ;)
Weranda_angel (+)
werona99
weroniczka10
Werronia
wikulek333 (+)
wredzioszka
wrona02

xaneta01x
xD_m4rtynk4_xD
xelax09
xJustinax
xJustinax
xxxAsiuLaxxx
xXxLoOsiaxXx
xXxBecius (+)

Zula_126
ZUMI20008
zygi (+)

25 komentarzy:

Aiko pisze...

Szkoda, że nie widzę swojej MeDoll (kamilotta6), z tego co pamiętam zgłaszałam się. Mogę liczyć na to, że lista jest (jak napisałaś) niekompletna. :/

Anonimowy pisze...

Szkoda że mej medoll niema . Bo sie zgłaszałma . Alem to co .

Abolish pisze...

O! Nawet ja się załapałam! Lista naprawdę dłuuuga. Podziwiam Cię Harajuku, że chciało Ci się tyle przeglądać ;)

Unknown pisze...

O.o.O Ja nie mogę ja tu jestem:-)

Sandra pisze...

hm...czyli mamy być już przygotowane (tzn. fryzury bez dodatków i najchudsza sylwetka)?

Iza pisze...

Ja cie ja tez tu jestem hihi

Asia pisze...

Hej!

aiszaj8- TO Asiulka9610

!!!!!!!!!!!!!!!

Bo mam tu taki nick :)

Pozdrawiam serdecznie

ZUMI20008 pisze...

to samo pytanie co Wredzioszka

Decree pisze...

Wredzioszka, nie xd Tylko jak HarajukuGirlPL będzie potrzebowała modelki to do nas napisze jak mamy się zmienić [chyba] ;P

asiula_4 pisze...

O.o jestem xDD Dzięki i podziwiam twoją cierpliwość do spisywania tylu osób ;))

Ewa pisze...

Hm... mnie też tu nie ma. Mam nadzieję tak jak kamilotta6, że ta lista jest niekompletna ;d

Vannley

WeraKicia pisze...

Dziękuje:** Kochana Jesteś :)

Ylaya pisze...

Harajuku mogłabyś mnie też wpisać ? też się z tego co pamiętam zgłaszałam moze mnie pominełaś :] bedzie mi miło Shadowka97 :]

loooooolcia14 pisze...

Bardzo dziękuję za umieszczenie ;)
Pozdrawiam.

bad_twins pisze...

nick bad_twins na stardoll to nika_c

Unknown pisze...

o to dobrze, że mogę mieć teraz dłuższe włosy itd.....zygi

xxxAsiuLaxxx pisze...

o widzę nawet siebie :)

Unknown pisze...

O!
A myślałam że się nie załapie.
Dzięki Harajuku:)

gabriela_dabska pisze...

jak bym mogla to ja tez xhcem byc modelką :)

Kindziuuulka pisze...

Nie ma mnie tu :(

Avrilka213 pisze...

O nawet ja tu jestem^^

Anonimowy pisze...

Harajuku, mam pytanko. Czy można się jakoś zgłosić? Nie wiem, gdzie i czy to już jest zamkniete, bo caly dzien mnie dzisiaj nie bylo na blogspot. Jesli mozna, to zglaszam sie :)

NaTusia pisze...

Jestem tu ! ^^

betiiiii pisze...

Szkoda, że mnie już nie ma :(

mayfleurii pisze...

Ja też bym chciała ! Ps. bardzo ciekawe notki :)