czwartek, 12 lutego 2009

Ufff.... odpoczynek potrzebny od zaraz!

Tyle się działo w ciągu ostatnich dni, że normalnie się zakręciłam... Nowa kolekcja LE, walentynki, wybór dollki do CoverDoll PL®, kłopoty ze sceneriami no i jeszcze życie w realu... brakuje mi czasu do tego stopnia, że zjadłam gdzieś dwie doby i cały czas żyłam w przekonaniu, że dziś jest wtorek. Dopiero gdy ZUMI20008 napomknęła w komentarzu, że coś się nie zgadza z datami w notce chwyciłam za kalendarz, no i masz... dziś jest czwartek!!! Muszę to zaraz poprawić :) Tak, zgadza się, CoverDoll PL® powinien się pokazać jutro wieczorem lub najpóźniej w sobotę rano czyli w Walentynki :)

Aha, i jeszcze podziękowania dla hahajulek22, która zauważyła, że dziś stuknęło mi równo 1000 SP. Gdyby nie ona to pewnie bym do tej pory o tym nie wiedziała :)

7 komentarzy:

xxxAsiuLaxxx pisze...

No, przynjmniej te kluby wrociły nie moge sie doczekac wyników ;DD

Anonimowy pisze...

dobrze, że łaskawy admin nie usunął klubów. hehe, ja też ostatnio jakaś nieprzytomna :)

LillyRose96

Anonimowy pisze...

dzięki:)

ZUMI20008 pisze...

ten swiat coraz szybciej krazy

Czepialska(Cytrynka1234xD) pisze...

W tytule notki napisałaś "odpoczynek potrzebny o zaraz!", a miało być od zaraz (chyba).
Zjadłaś literkę "d",smacznego x]

Anonimowy pisze...

Hej :)

Bardzo podoba mi się ta piosenka, która leci w slajdach :)
Widać, że mamy podobny gust muzyczny ;)

Pozdrowionka, blog jest oczywiście super !

Anonimowy pisze...

Ja w ferie tak samo xD
Całymi dniami przed komputerem i zapominałam, jaki jest dzień tygodnia, ale z powrotem do szkoly to się zmieniło...
Nie mogę sie doczekać wyników, buśka ;*