środa, 18 lutego 2009

Tydzień POP ART na stardoll, komiksowe scenerie powróciły

Tak jak już wspomniałam w poprzedniej notce dziś rozpoczął się tydzień Pop-art na stardoll.


Pop-Art (z angielskiego: popular art czyli sztuka popularna) to prąd artystyczny w sztuce po II wojnie światowej, wywodzący się z ekspresjonizmu abstrakcyjnego.
Znani ludzie Pop-artu:
Leo Castelli - jeden z najbardziej aktywnych popularyzatorów pop artu, otworzył w Nowym Jorku swoją galerię.
Andy Warhol - stworzył swoje pierwsze prace malarskie wykorzystujące kreskówki (Dick Tracy, Superman, Popeye i inne).


Andy Warhol Marylin Monroe - Green



Pop-art Kiss
źródło: wikipedia.pl


W związku z tygodniem Pop-art na stardoll pojawiły się ponownie scenerie komiksowe, które tak bardzo lubiłam wykorzystywać do przedstawiania swoich projektów :)
Oprócz komiksowych scenerii, które dziś powróciły na stardoll, pojawiły się tez inne scenerie, również z tych starszych. Znajdują się one na drugiej i trzeciej stronie katalogu ze sceneriami.
Niestety, scenerie coś nie chcą działać, ale myślę że to przejściowy problem.



EDIT 14:19
Scenerie już zaczęły działać. Znajdziemy w nich elementy z poprzednich tego typu scenerii oraz nowe, które dziś pokazały się w MiniShopie.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja nie mogę otworzyć tych scenerii

HarajukuGirlPL pisze...

przecież napisałam, że nie chcą działać, ale to zapewne chwilowa usterka

NaTusia pisze...

Szkoda że nie są darmowe ;/

daaga14 pisze...

Fajnie Ze stardoll wprowadził nowe zeczy z tygodnia pop art najbardziej podoba mi sie fotel i parawan

pisze...

nawet podoba mi się ten styll... ;]

loooooolcia14 pisze...

Scenerie byłyyy ;/
Rzeczy w MS mogą być, choć liczyłam na lepsze :)
Pozdrawiam.

Chanel_Anne pisze...

świetne są te nowe scenerie! zrobiłam już dwie :P i ślicznie przedmioty i ubranka są do nich pododawane :))

może i one są stare, ale mnie wtedy jeszcze nie było na stardoll, więc ja się bardzo cieszę :))

hate-and-love pisze...

Ukochuję PopArt, ale ten na SD jest taki jakiś nijakiś....;(