poniedziałek, 20 stycznia 2014

200 stardolarów do rozdania!

Nie jest to konkurs ani loteria! Po prostu przyjdź i odbierz swoje stardolary :)  

Ponieważ ani ja ani córka nie przebywamy na stardoll tak często jak kiedyś, mamy dla tych osób, które są obserwatorami bloga i jeszcze tu zaglądają stardolary do rozdania... nam są na razie niepotrzebne :P
Stardolarów jest dokładnie 200, ale że chcę nimi obdarować jak najwięcej osób to każdy zgłaszający się otrzyma ich 10 (9+prowizja)....

Co trzeba zrobić aby otrzymać ode mnie 10$?
Wystarczy być obserwatorem tego bloga (to oczywiste), być SS, zgłosić się tutaj w komentarzu pod tą notką wpisując swoją nazwę na stardoll, wystawić coś z rezerwacją dla mnie w bazarze na kwotę 9$+prowizja i czekać aż przyjdę na zakupy :)
Przypominam, że ilość $ jest ograniczona i dostanie je tylko 20 pierwszych osób, zatem kto pierwszy ten lepszy :P
Każdy może się zgłosić tylko raz!

Zapraszam....


21 komentarzy:

Cassandra De Lune pisze...

Ja chcę, 10 sd piechotą nie chodzi.
Weronikao99

-carolla- pisze...

Tez chce c;
-carolla-

Adusiaczek3 pisze...

Zg się! :)) Wystawiam

adusiaczek3

Unknown pisze...

Zgłaszam się !


kola954

-sweet-girl-22 pisze...

Zgłaszam się. :)

-SWEET-GIRL-22

Unknown pisze...

Zg się!

Vaaifa

HarajukuGirlPL pisze...

Jak na razie pozbyłam się kilkudziesięciu stardolarów. Otrzymały je:
- Weronikao99
- -carolla-
- adusiaczek3
- -SWEET-GIRL-22
- Vaaifa

MissKlaudia_6 pisze...

Zg. się
MissKlaudia_6

MissKlaudia_6 pisze...

Zg. się
MissKlaudia_6

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się

Lunkie

Alusia | Wika | Joen ♥ pisze...

Ja też bym chciała :)

.kof

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się, ciuszek wystawiony :)
zuzka_01

HarajukuGirlPL pisze...

Kolejne stardolary otrzymały:
- MissKlaudia_6
- Lunkie
- AJAJModa
- .kof
- zuzka_01

Jvdzkv pisze...

chcę sd:) ponieważ są cenne :)

olaczapla

Unknown pisze...

Ja chcę :) moje konto to : klaudias13kp

dianka pisze...

Ja bym chciała :)

Diana.Miss2

Unknown pisze...

Ja się zgłaszam mar-ce-li-na <nik

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Ciuszek wystawiony.
Karcia309

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

zg punkdosia

Greta pisze...

Jeśli miejsce jest : )

Ola_23