niedziela, 10 marca 2013

Witam i o zdrowie pytam. ;)

Chciałabym przywitać się z wszystkimi odwiedzającymi. Cóż, z powodów Wam znanych ostatnimi czasy poszukiwano nowego redaktora, który wziąłby odpowiedzialność za prowadzenie bloga. Szczęście się do mnie uśmiechnęło i oto jestem. ;) Mam nadzieję, że sprostam powierzonemu mi zadaniu i nie zawiodę. :)
Mój nick na stardoll to Kadirri (kliknij w nazwę, by przenieść się na mój profil).
Na stronie jestem od około trzech lat, aczkolwiek moje aktualne konto ma niecały rok. Uczę się w klasie drugiej liceum na profilu humanistycznym i chyba to tyle o mnie. Gdyby ktoś był ciekawszy innych szczegółów itp. zapraszam do KG lub na mail: kadirri.stardoll@vp.pl

Przy okazji - A może macie jakieś propozycje co do bloga? Może chcecie, aby coś jeszcze tutaj wprowadzić? Każde zdanie i opinia się liczą, więc nie krępujcie się i piszcie. :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

No to witam ;) Nie mogę się doczekać twojego pierwszego posta o stardoll. Zapowiada się fajnie.