niedziela, 17 lutego 2013

Światowy Dzień Kota 2013

foto: HarajukuGirlPL
Święto obchodzone jest co roku 17 lutego we Włoszech od 1990 i w Polsce od 2006. Ma ono na celu podkreślenie znaczenia kotów w życiu człowieka, niesienie pomocy bezdomnym kotom i uwrażliwienie ludzi na często trudny koci los.

źródło oraz więcej info na ten temat: pl.wikipedia.org

Dwa lata temu na stardoll odbywał się konkurs z tej okazji. Niestety rok temu jak i teraz admini zaniechali tej czynności i nie ogłaszają już kocich konkursów... szkoda :(
A tak obchodzony był Dzień Kota na stardoll w 2011 roku KLIK
Ja również rok temu organizowałam konkurs KLIK oraz loterię KLIK
W tym roku jakoś zabrakło czasu na organizację :/
Obecnie wybieramy się z rodzinką do Galerii Krakowskiej gdzie od 13.00 do 18.00 odbywać się będzie Wystawa Kotów oraz adopcje kociaków ze schroniska.



2 komentarze:

Unknown pisze...

Uwielbiam te zwierzaki. Są naprawdę kochane i wbrew pozorom wcale nie tak nieufne jak się może wydawać. Mam dwa małe kociaki i w życiu bym ich nie oddała.

lelusia69white pisze...

mojego kociaka znalazłam w śmietniku pod szkołą,ktoś włożył go do reklamówki i wrzucił do kubła...ważył 20 dag... dziś jest wielkim pięknym kotem i nie oddałabym go za żadne skarby ;-)