niedziela, 20 stycznia 2013

Konkurs na menadżera i takie tam inne klubowe sprawy

W naszym Blogowym Klubiku dodałam temat, aby podawać propozycje zabaw czy rozmów. Jak do tej pory odpowiedziało na niego tylko kilka osób, ale wszystkie są zgodne że chciałyby konkurs na menadżera. Niestety nie jestem doświadczona w konkursach tego typu, zazwyczaj menadżera wybierałam spośród najbardziej udzielających się w klubie użytkowników. Obecnie nikt się nie udziela, więc i wybór jest trudny, bo nie wiem czy osoby, które są w klubie w ogóle tam zaglądają.
A może macie jakiś ciekawy pomysł na dyskusję lub grę, którą chcielibyście przeprowadzić w klubie? Jeśli tak to zapraszam. Klub cały czas jest do Waszej dyspozycji.

3 komentarze:

Emma :) pisze...

Hmm, to jest TYLKO moje zdanie, ja nie zaglądam w ogóle do klubów. Poza tym mam i tak mało czasu na stardoll.
TO TYLKO MOJA OPINIA.

Paula552 pisze...

Czasem wchodzę do klubów. Lubię jak jest dużo zabaw i rozmowy na różne tematy. Ale na menedżera się nie nadaję. Jestem leniwa, no cóż.. ;p

angelika pisze...

hmmm ja najczesciej zagladam na bloga ale do klubow tez zaczne czesciej xdd

Angelika.1999