wtorek, 2 października 2012

Metamorfozy Marty - BubblyMrsWhite

Witam! Znalazłam dzisiaj czas i wykonałam metamorfozę. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Dzisiaj przedstawię wam metamorfozę BubblyMrsWhite.

Makijaż:
Przed: Nie lubię jak ktoś zakłada biżuterię na włosy, ponieważ nie wygląda to dobrze. Brwi radziłabym zmienić, żeby były pod kolor włosów. Reszta jest dobrze.
Po: Zmieniłam kolor włosów, żeby pasowały kolorystycznie do brwi. Pozdejmowałam te kolczyki z włosów. Nie miałaś dużo kosmetyków. Resztę widać :P


Stylizacja:
Przed: Prosto, zwyczajnie to dwa słowa określające twoją stylizację. Włożyłabym bluzkę pod spodenki i efekt byłby trochę lepszy.
Po: I znów miałaś mało ubrań. Powiem szczerze namęczyłam się i efekt końcowy nie przypadł mi za bardzo do gustu. Teraz jak patrzę na moja stylizację to stwierdzam, że czegoś mi tutaj brakuje. Dodałabym tu jeszcze jakąś kopertówkę, o której wcześniej zapomniałam.


Podoba się wam metamorfoza? Co mam poprawiać w moich metkach? Kolejną osobą do metamorfozy jest Kamila990. Z komentarzy wybiorę 2 osoby, które otrzymają tego oto kwiatka:
Żeby dostać prezent trzeba być obserwatorem tego bloga i komentarz nie może być typu "fajnie", "brzydko", "nawet, nawet". Chcę poznać waszą opinię na temat moich metamorfoz.




Ps. Nie zapomnij podpisać się nickiem ze stardoll!

2 komentarze:

paige.mathews pisze...

Włosy bym wybrała inne by były bardziej dopasowane do twarzy i jeśli nie używasz w stylizacji czerwonego koloru to nie używaj w makijażu.
Stylizacja po jest nie najgorsza ale ta kamizelka odstaje i nie wygląda to zbyt dobrze,mogłaś wybrać inną bluzę

Kamila99001 pisze...

zgadzam się z koleżanką wyżej po części:> lecz co do makijażu to nie zawsze musi być dopasowany, tym bardziej jak robi się metamorfozy i ktoś ma 3 cienie.. ogólnie wydaje mi się, że za prosto zrobiłaś tą metamorfozę, tak zwyczajnie. Chociaż makijaż mi się podoba:D