wtorek, 14 sierpnia 2012

Sp-ic-eeeeeetki. Czyli jak prawidłowo zamknąć olimpiadę?

Oglądaliście Olimpiadę w Londynie ?? Ja tak, ale nie wszystko. Czasem nie mogłam zobaczyć, ale bardzo nad tym ubolewam. Szczególnie jestem zła na naszych sportowców. Przywieźli tylko 10 medali. Szkoda, ale cóż, dobre i tyle. Ale za 4 lata lepiej by było, jakby przywieźli więcej. W końcu pojechało ich na tę Olimpiadę 216 sportowców. Szkoda, wielka szkoda. Najbardziej jednak spodobały mi się Spicetki, zamykające ceremonią Igrzysk. Mimo, że nie pałają do siebie specjalnym entuzjazmem, ponieważ ich praca wspólna zakończyła się w sposób dosyć burzliwy, to pokazały, że to nie przeszkadza im w szybkiej reaktywacji. Ostatnio powstał nawet musical na ich temat. Szkoda, że reaktywowały się tylko na chwileczkę, na potrzeby spektaklu. Może lepiej byłoby, jakby zaprzestały swoich kłótni na cześć fanów, których ciągle przybywa ?? Nie wiem. Mimo, że nie jestem aż tak wielką fanką zespołu Spice Girls, to ten występ oglądałam z zapartym duchem. Pokazały jak zrobić Szoł!!! Ich taksówki lśniły milionem świateł. Według mnie ten występ był nawet trochę niebezpieczny. Ale udał się. Nic złego się nie stało. Szkoda, naprawdę szkoda, że już chyba nigdy nie zobaczymy ich razem na live. Szkoda!!! A tutaj filmik.

Dzisiaj post nie był o stardoll, ale bardzo mnie zaintrygował ten temat, więc postanowiłam o tym napisać. Sprawdźmy, ilu fanów mają Spajsssetki, a może antyfanów. ??? Jak kto woli. Zapraszam do komentowania. A oto filmik z ich mini powrotu na scenę!!

A tutaj link do całej ceremonii: http://www.youtube.com/watch?v=hH07bOJQ_UY&feature=relmfu


 

3 komentarze:

CiemnaStronaRacucha pisze...

Jestem za tym aby dinozaury show-biznesu nie wracały na scenę by trzepać kasę odgrzewanymi kotletami.

...a 10 medali olimpijskich to wcale nie tak mało :)

loooooolcia14 pisze...

Najbardziej boli, że na IO zawiedli faworyci... Dołęga, Radwańska, siatkarze, Rogowska, kajakarze, wioślarze... to miały być pewne medale. A wyszło jak wyszło. Z tych 10 przywiezionych z Londynu medali, tak naprawdę 2 są wywalczone przez murowanych kandydatów do krążków czyli Tomka Majewskiego i Anitę Włodarczyk. Reszta? Niespodzianki. Pozytywne, owszem, ale czy za 4 lata, gdy ci sportowcy pojadą w roli faworytów nie zawiodą jak faworyci tegoroczni i znów posypią się medale dla tzw. "anonimów"? Tego nie wie nikt. 10 medali- tyn wynik prześladuje nas już od 3 edycji Igrzysk, a grupa sportowców, którzy jeżdżą cały czas się zwiększa. Trzeba zastanowić się nad myślą szkoleniową... To, co zrobili Brytyjczycy po IO w Atlancie to coś niesamowitego, powinniśmy brać z nich przykład, jak w krótkim czasie z okolic 30 miejsca w klasyfikacji medalowej trafili na "podium", obok takich potęg jak USA czy Chiny :)
A co do Spice Girls... kasa, kasa, kasa i chęć rozgłosu:) Nigdy nie byłam ich fanką, jednak są niepodważalną częścią mojego dzieciństwa i to one- obok pegasusa, Milky Way Magic Stars itp. będą mi się z nim kojarzyć ;)

angelika pisze...

dobrze ze mamy te 10 medali a nie nic


Angelika.1999