czwartek, 9 sierpnia 2012

Metamorfozy Paige

Witam!
Dobra nie będę was tutaj zanudzać głupimi gadkami i długimi powitaniami codziennymi więc po prostu pokażę wam co mi dziś wyszło.Przepraszam że jest to tylko jedna metka ale cóż nie mam za wiele czasu,a mimo to coś wymyśliłam.


DARIOSCANDY
PRZED:No,no...Zawiodłam się bo gdy zobaczyłam twój apartament był moim zdaniem wspaniały ale twoja stylizacja.Hmmm...Po prostu szkoda gadać,bluzka nie podkreśla talii i nie podkreśla karnacji oraz ładnej twarzy.Spodnie?okej nie mam uwag ale co do butów to zmień je jak najszybciej.Zapytasz pewnie mnie czemu tak sądzę?Błagam zauważ,że są one lewo widoczne w połączeniu z białymi "rurkami'.

PO:No,no ale laska mi wyszła aż sama się sobie dziwię,że z brzydkiego kaczątka powstał mi przepiękny łabędź.Czarna sukienka połyskująca w połączeniu z granatową spódnicą?Idealny komplet.By nie było za chłodno dodałam lekko niebieski,można powiedzieć błękitny "sweterek".Dobra pomyślicie sobie że góra jest okej ale buty nie pasują zbytnio,od razu za to przepraszam ale nie miałam zbyt wielkiego wyboru bo korzystałam tylko z głównego pokoju,a o istnieniu innych ubrań i obuwia nie miałam pojęcia,dopiero gdy już zrobiłam metkę przejrzałam twoje pokoje i no cóż ale ze mnie gapa.Moim zdaniem te też pasują.

PRZED:Dobra nie mam zastrzeżeń jest ładnie ale do mojej stylizacji nie pasuje więc robię przemianę.

PO:Dodałam cienie i zmieniłam kolor fryzury co idealnie pasuje do stroju.

PS-Przepraszam za zmianę czcionki ale co mi się popsuło i nie mogę pisać takich znaków jak :ę,ó itd

Brak komentarzy: