środa, 25 lipca 2012

Zmieniamy się! - Angelika.1999

To już ostatnia metamorfoza, jeżeli nie zgłoszą się kolejne osoby będę musiała zrezygnować i z pisania i odwołać konkurs bo co to 4 zgłoszenia?  Proszę zgłaszać się choćby pod tym postem bo można jedynie skorzystać TU więcej informacji. A ja przechodzę do sedna sprawy.
Przed: Przesada! Czym ty masz być w tej grze dziewczyną czy choinką? Za dużo ćwieków i innych śmieci. Wyglądasz jak  emosie, których na stardoll nadeszła plaga. I choć kiedyś było to w dobrym guście teraz to tania masówka. Można mieć swój styl, ale to jest po prostu kopiowanie czegoś nieudolnie. Rock w dobrym smaczku nie jest zły co innego emosiowate outfity. Mi się nic nie podoba i pozostałabym przy smutnym 0 ale nie lubię być okrutna, bo są i tacy którym się to podoba więc moja ocena: 1,5/6

Po: Co miałam zrobić, kiedy w twej szafie ubrań w moim stylu brak. I choć można byłoby przebierać w dodatkach to i tak nie jest dobrze. W sumie nie jestem przerażona efektem i przy prostym, delikatnym make-up/ie może to dobrzy wyglądać, klasyka biel i czerń.\
Przed: Ściąg tą tandetę! Kolczyk w warce i błyszczyk, rzęsy na oczach, fryzury z biżuterii- nie, nie, nie. Nie mam za wiele do powiedzenia, nie podoba mi się i już. Tym razem to nawet na to 1,5 nie jestem skłonna się zgodzić. Nie wiem 0,5 a może jednak 1? Dam 1 bo jest w tobie potencjał i trzeba się tylko pokazać naturalnie. Moja ocena: 1/6

Po: Naturalność *_*. Nie miałam czym wymalować oczu więc nie ma nic wiele. Do włosów brakuje ci 1 poziomu, więc jako najlepsze ustawiłam je ;) I choć nie wygląda to fenomenalnie, metamorfozę widać z daleka ;)

Ocena ogólna: Nie trawię takiego stylu i przepraszam za niskie oceny, ale i tak starałam się być miła. Uważam, że zakupienie produktów do makijażu oczu z najnowszych kolekcji dot byłoby lepszym wydatkiem niż kupienie jednego z luxe w beznadziejnej animacji z czaszkami. Do ubrań to postaw na elegancję z rockowymi elementami. Np. Pastelowa sukienka i skórzana ramoneska. Kilka wyselekcjonowanych eleganckich ubrań z nutką rocka i możesz być piękna. 

Ocena łączna: 2,5/12 

6 komentarzy:

Paula552 pisze...

*wardze a nie warce :)
Metka taka średnia ;d

DaisyShey pisze...

Ehh... To ja się zgłaszam do metki:D

DaisyShey

Czarna. pisze...

Zgłaszam się do metki :3
RoyalMiley27

EwelinkaMalwina pisze...

Zgłaszam się

EwelinkaMalwina

Mylaa pisze...

zgłaszam się. ; ]
SuperMyla5

angelika pisze...

thx za metke

Angelika.1999