piątek, 9 marca 2012

Powstał klub dla stałych czytelników bloga


Dziś został założony klub, o którym kiedyś Wam już wspominałam. Klub nosi nazwę -_-VIP-_- i jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla osób, które są naprawdę aktywne na blogu, czyli udzielają się w dyskusjach, komentują notki, biorą udział w konkursach i loteriach, itd. Klub jest klubem prywatnym i zapisać do niego można się jedynie na moje zaproszenie. W klubie będą urządzane konkursy i loterie z cennymi nagrodami.

Zapytacie zapewne po co takie rozgraniczenie? Otóż po to, że nagrody które Wam rozdaję są sponsorowane wyłącznie z mojego prywatnego portfela i nie bardzo podoba mi się wykładanie dziesiątek stardolarów na kogoś, kto w ogóle się nie udziela na blogu, wpada tu tylko po to aby przeczytać newsy i skopiować je do siebie na bloga lub zgłosić się do loterii w której nie ma żadnych wymogów (co widać w ostatnich loteriach - ponad 100 zgłoszeń, większość od ludzi, których pierwszy raz widzę na oczy, bo się na co dzień nie ujawniają). Tak naprawdę to chyba na palcach u rąk i nóg mogłabym policzyć osoby, które znam z nazwy i po części z charakteru, bo to można nieraz wyczytać w komentarzach, które zostawiają.... a gdzie jest reszta?

Wiem, że części z Was się to nie spodoba, ale myślę, że większość stałych czytelników mnie poprze. Wiem,  że są na blogu osoby, które siedzą tu już kilka-kilkanaście miesięcy i nigdy nic nie wygrały bo szczęście im nie sprzyja, chciałabym im dać większą szansę na wygranie choćby jednej nagrody w całym swoim stardollowym życiu :)

Nie obawiajcie się, konkursy na blogu będą nadal organizowane tak jak dotychczas, ale nagrody w nich będą o wartości maksymalnie do 10$.

Pierwsze zaproszenia do klubu -_-VIP-_- zostały już rozesłane, teraz czekam z nagrodami na pierwsze zgłoszenia :)

Wszystkich czytelników zapraszam także do otwartego Blogowego Klubiku, tam również od czasu do czasu organizowane są ciekawe konkursy.

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oh, strasznie dziękuję za zaproszenie! :)

Mrunia pisze...

Ja również dziękuję :).

Mrunia_R.E.

Anonimowy pisze...

chcę się do niego zapisać selenagomez4439

megagwiazda22 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
poopey ♡ pisze...

nie dostałam zaproszenia.. szkoda, ale cóż ;)
Hermione85

AleksaPL pisze...

dziekuje za zaprosznie. Juz wyslalam prosbe, o przyjecie do klubu ;33

Unknown pisze...

Również dziękuję za zaproszenie, wysłałam prośbę :) A i dobrze, że dałaś takie rozgraniczenie.. Czasami to jest nie fair, jak ktoś wpadnie na bloga, zgłosi się do loterii czy coś i wygrywa.. No ale cóż. :P

angelika pisze...

o fajnie

Angelika.1999

angelika pisze...

thz za zaproszenie


Angelika.1999

megagwiazda22 pisze...

o jednak mnie zaprosiłaś dzięki

Candy pisze...

Hmm ciekawy pomysł z klubem :)

MissMartyna1811 pisze...

Ja dostaam yaprosyenie , niestety w ostatnim tygodniu nie bzam zbyt aktywna ...

MissMartyna1811

Unknown pisze...

gartuluje tym co dostaje zapro, a tak po za tym to ciekawy pomysł z tym klubem :)

CiemnaStronaRacucha pisze...

Myślę, że to był dobry pomysł. Ci, którzy udzielają się bardzo często i chętnie, nie mają zazwyczaj szans pośród 150 zgłoszeń do loterii. A zgłaszają się do nich ludzie, którzy trafili tu przypadkiem albo szukali sposobu na darmówki :)

CiemnaStronaRacucha pisze...

Najbardziej jednak podoba mi się prezentacja klubu w którym informujesz o możliwości ..usunięcia członka :)
Przepraszam za to co mam dzisiaj w głowie :)

MissMartyna1811 pisze...

Przepraszam za te błędy , ale klawiatura mi się zepsuła .

MissMartyna1811

julcia_tam pisze...

Dziękuję

Anonimowy pisze...

Dzięki za zaproszenie :D czuje sie zaszczycona :)