niedziela, 11 marca 2012

Metamorfoza

  RudyRuby





29 komentarzy:

Missmalinka21 pisze...

Bardzo ładna , podoba mi się.

Missmalinka21

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba :) Ładny makijaż wykonałaś :D

CiemnaStronaRacucha pisze...

Świetny makijaż :)

angelika pisze...

super makijaz

Angelika.1999

Lgois pisze...

bardzo ładnie :)

Paula90Febo pisze...

Mi najbardziej podoba się makijaż po.Choć przed też fajny.
Paula90Febo

Candy pisze...

No właśnie, świetny makijaż po ! Bardzo mi się podoba.

Natalia pisze...

Sliczny Makijaż

Nesta pisze...

Bardzo mi się podoba! :)

Kinia1718

Adusia2525 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Adusia2525 pisze...

Rany, chce umieć robić takie makijaże, spróbowałam i mi takie coś wyszło http://imageshack.us/photo/my-images/14/makingaj.jpg/ :(

Eww. ;3 pisze...

Poproszę metkę.
Justinowa__

julcia_tam pisze...

ładna i też proszę o metkę
julcia_tam

MissMartyna1811 pisze...

Bardzo mi się podoba makijaż PO .

MissMartyna1811

RudyRuby pisze...

Dzięki, strasznie podoba mi się makijaż :D

Pozdrawiam, RudyRuby ♥

Ona_Malinowa pisze...

Ściągnęła bym soczewki,najważniejsze jest by cienie stopniowo przechodziły. Poza tym praktyka czyni mistrza ♥

Ona_Malinowa pisze...

Niema za co, miło mi ♥

Ona_Malinowa pisze...

Dopisuję do kolejki. :)

Ona_Malinowa pisze...

Dopisuję do kolejki :)

Anonimowy pisze...

Zakochałam się w makijażu <3 stylizacje też ładne!

MissMartyna1811 pisze...

Ja też jeśli można poproszę metke .

MissMartyna1811

angelika pisze...

suuper makijaz



Angelika.1999

Cornela2213 pisze...

Makijaż "po" świetny, na pewno lepszy niż przed, natomiast stylizacja, niesttety wedłóg mnie o wiele lepsza "przed"...

megagwiazda22 pisze...

super bardzo mi się podoba

requiem for a dream. pisze...

Dokładnie, stopniowe przechodzenie jest najważniejsze.

requiem for a dream. pisze...

Wow, cudowny makijaż :)
JuliaxxD

Ona_Malinowa pisze...

Dopisuję do kolejki :)

Kasia pisze...

też bym chciała się zapisać

Rewelcja

Mrunia pisze...

Ślicznie :). Tylko druga stylizacja niezbyt przypadła mi do gustu.

Mrunia_R.E.