piątek, 27 stycznia 2012

WYNIKI KONKURSÓW I LOTERII




WYNIKI LOTERII:
- iczarny7719
- MissMartyna1811

Wystawcie mi coś fajnego w bazarze za 18 sm + PROWIZJA, a potem napiszcie mi w KG.
Gratki ♥

PIERWSZY KONKURS (wszyscy odpowiedzieli poprawnie, wiec losowałam)
+ Mrunia_R.E.
- kiti10Cool

Wystawcie mi cos fajnego w bazarze za 45 sm + PROWIZJA, a potem napiszcie mi w KG.
Gratki ♥

I teraz najwazniejsze - KONKURS NA STYLIZACJE
Większość stylizacji bardzo mi się podobała. Niektóre było fajne, dopracowane, inne niedbale, "na odwal się". Nie mogłam się zdecydować, dlatego przeprowadziłam ankietę.

Toteż wygrała....
+ Kasiikoowa!
Wystaw mi cos fajnego w bazarze za 100 sm + PROWIZJA, a potem napisz mi w KG.




Drugie miejsce....
+ MalaMargusia!
Wystaw mi coś fajnego w bazarze za 70 sm + PROWIZJA, a potem napisz mi w KG.



Trzecie miejsce....
Aravilar!
Wystaw mi coś fajnego w bazarze za 50 sm + PROWIZJA, a potem napisz mi w KG.



Gratuluje wszyystkim :) ♥
(na odebranie nagrod macie 24 h.)
Jeszcze pytanie: Chcecie więcej takich konkursów, czy raczej nie ?

8 komentarzy:

julcia_tam pisze...

Gratuluję

Unknown pisze...

Ojej :D Dziękuję i gratuluję innym :)♥

Missmalinka21 pisze...

gratuluje ;*

Mrunia pisze...

Pewnie, że chcemy!
Akurat tak się zdarzyło, że na podium są wszystkie osoby, których stylizacje najbardziej mi się podobały :). Cóż, gratulacje :).

Mrunia_R.E.

angelika pisze...

gratulcje

Angelika.1999

CiemnaStronaRacucha pisze...

Gratuluję dziewczyny ^^ Miło z Wami konkurować :D

zozoleq pisze...

glatulacje!!

Anonimowy pisze...

Gratuluję!