strony

piątek, 27 stycznia 2012

Teraz to już lekka przesada!!!! Jestem naprawdę oburzona!

Nie dość, że stardoll postąpił bardzo nie w porządku z wszystkimi użytkownikami oferując tymczasowe stardolary, których i tak część osób nie dostała a większości zostały odebrane zanim coś kupili bo nie było żadnej informacji o tym że to jest kasa tylko na 150 minut, to jeszcze teraz admini ogłosili sobie konkurs, w którym nagrodą jest 150 stardolarów dla.... UWAGA! 15 OSÓB! To jakiś żart? Naprawdę! W głowie mi się to nie mieści jak tak można postąpić?! 15 osób na 150 milionów kont! No śmiech na sali. Jestem oburzona!..... No i na mój list nadal nie raczył nikt odpowiedzieć. To naprawdę jest skandal.



15 komentarzy:

  1. Eee.. nie powiem brzydko, bo nie wypada ale powiem łagodniej.. Popierniczyło ich.. :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam normalnie od jakiś 3-4 h kasę i mi nie znika! 0_o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj wydałam te 150$ i mi nic nie wzięli.. Ale jak mi wezmą te rzeczy, które kupiłam to masakra. :|

    OdpowiedzUsuń
  4. też jeszcze nie dostałam odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  5. No a u mnie jeszcze dziwniej...
    Wczoraj byłam na stardoll i dostałam 10sm O.O, a DZIŚ dostałam swoje 150 sd i jak na razie wszystko jest ok. Nie dostałam żadnej wiadomości o ograniczonym czasie a wiadomości którą dostałam jest napisane że nie jestem ss !!! (a jestem)
    błędy, błędy, błędy, i jeszcze raz błędy!
    _jagusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz nie wiem co robić - napisałam do nich w sprawie tych 150 sd. Teraz mam na koncie właśnie o 150 sd wiecej i nie wiem czy je wydawać, zostawić czy o co kaman !

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam wczoraj do stardoll, dostałam dziś odpowiedź i 150 sd:

    Cześć Kinia1718,
    dziękujemy za list.
    Serdecznie przepraszamy i wpłacamy na Twoje konto 150SD. UWAGA: Stardolary musisz wydać w ciągu 24 godzin, inaczej przepadną.
    Potrzebujesz Pomocy? Sprawdź naszą "Sekcję Pomocy"

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Personel Serwisu Stardoll

    Nie zapomnij! Lubić nas na Facebooku i śledzić na http://twitter.com/Stardoll_Polski

    PS:
    Obsługa Klienta stara się odpowiadać na wszystkie pytania w języku, w którym są napisane. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz odpowiedź w języku angielskim, który jest standardowym językiem w naszej witrynie.


    No i to ja rozumiem.

    Kinia1718

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam tylko sm,choć wczoraj miałam te 150sd (nie zostało to zanotowane w historii transakcji),a dziś mam 95sd bo zabrali mi tez trochę moich sd! błędy były i będą na stardoll,a my musimy się z tym pogodzić ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam tylko 150sm. SD nie, bo nie jestem SS.
    Tak poza tym, nie wie któraś do kiedy jest ta oferta, że np. przy doładowaniu SS za 11,07 dostaje się te 115sd i do tego gratisowe 150sm? Bo chciałabym doładować sobie, a nie wiem do kiedy to jest, więc bym się musiała pospieszyć jak to będzie krótko... ;[

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam napisane na ile czasy są SD . Ale ja dopiero dzisiaj zobaczyłam , że jest 150 milionów .

    MissMartyna1811

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą mi też nic nie pisało :| . A to wczoraj na wieczór było, a ja musiałam kończyć bo nie wszyscy mają ferie w tym samym czasie, ejdnak stardoll to niestety tak... -_-

    OdpowiedzUsuń
  12. Stardoll chyba oszalał od tej liczby ludzi?

    OdpowiedzUsuń
  13. nie bo im się coś w główkach poprzewracało!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no kto daje i zabiera ten się w piekle poniewiera!!!!!!!!
    to niesprawiedliwe ja chciałam sobie kupić styling studio a tu proszę nie ma nic nie no bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam swoje dostałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę, aby pod komentarzem podawać swój NICK ZE STARDOLL, gdyż w razie konkursów, szybkich ogłoszeń lub licytacji będę od razu wiedziała do kogo mam się zgłosić.