czwartek, 12 stycznia 2012

Metki: l22l, _jagusia, RudyRuby

l22l


PRZED: Nie rozumiem, co chciałaś osiągnąć.:) Jest okropnie..:/ Ocena: 2/5

PO: Nie potrafiłam nic innego wymyślić, bo masz tylko 2 cienie: biały i czarny.



PRZED: Tutaj też mi się tak średnio podoba. Ale te getry/ spodnie ładnie pasują do bluzki, która jest fajna, nie powiem.:) Ocena: 3,5/5

PO: Baaardzo mi się podoba. Oprócz metamorfozy ola_wronka, ta jest też super. :) To połączenie spódnicy z bluzką i koszulą baardzo mi się podoba!


Czy ma ktoś do sprzedania właśnie tę koszulę, co ma na sobie l22l po metce? I jeszcze tę torebkę. :)




PRZED: Hmm. Tak średnio mi się podoba.. Te usta jakieś takie i dziwnie trochę pomalowane oczy. Ocena: 3/5

PO: Nie miałam w ogóle weny.:) Oczy pomalowałam kilkoma cieniami i zmieniłam włosy.


_jagusia


PRZED: Aha. Już rozumiem... Ten makijaż miał pasować do stroju.:) Ładnie wygląda ta spódnica z bluzką, ale lepiej by wyglądało jakbyś dała jakiś sweterek. Ocena: 4/5

PO: Najbardziej podoba mi się torebka.:) Chciałam stworzyć coś takiego oryginalnego.

RuduRuby


PRZED: Nie jest źle, ale jest tak trochę nie naturalnie. Ocena: 4,5/5

PO: Zmieniłam na bardziej naturalną, ale tak nie do końca, bo wszystko zmieniają te mocno czerwone włosy. Makijaż oczu bardzo mi się spodobał.:)



PRZED: Tak sportowo, ale niezabardzo pasuje. Ocena: 3/5

PO: Zmieniłam na bardziej elegancko i modnie.:) Ale zarazem oryginalnie.



Niestety nie mam już więcej zgłoszeń dlatego jutro zamieszczę jakąś stylizację.







5 komentarzy:

Emisiaaa pisze...

Śliczne metamorfozy ;]

julcia_tam pisze...

Pięknie

Unknown pisze...

Podoba mi się (:

Well pisze...

Metamorfozy są świetne, a co do twojego dopisku to powiem tylko, że mam obie rzeczy, ale torebki nie da się sprzedać, a koszula jest zbyt ładna, sorry :]

julcia_tam pisze...

Ładnie