czwartek, 5 stycznia 2012

Metamorfozy - HannaLovePretty





Dzisiaj również, postanowiłam, że będę wykonywała kategorię, która dotyczy makijażu . Jak wspomniałam w poprzednim moim poście, ocenie i przemianie poddam dziś trzy osoby będą to : Kamila99001, Demii-Lovato00 oraz ForrestWiku

Kamila99001


Przed : Tradycyjny lecz urzekający , bardzo dziewczęcy makijaż . Jedyny minus to fryzura i karnacja Twojej doll
Po: Jest rozrywkowo i elegancko . 

Zdobyłaś  26 / 30 punktów czyli ocena  bardzo dobra ( 5 ) .  



Demii-Lovato00


Przed: Twoja lalka mniej mi się podoba .  Wszystko się ze sobą gryzie. Oczywiście makijaż z kosmetyków firmy LUXE
Po : Sądząc po koronie chciałaś pewnie przenieś się w czasy dawne nawiązując do tego uczyniłam podobną metamorfozę . 

Zdobyłaś  16 / 30 punktów czyli ocena   dobra ( 4 ) .  


 ForrestWiku


Przed: Moje pierwsze wrażenie to " Znowu denne oczy" no cóż . Radzę Ci abyś zmieniła wygląd ust .

Po : Masz zaledwie niecałą stronę kosmetyków więc nie mogłam dużo cudować. 

Zdobyłaś  15 / 30 punktów czyli ocena  dostateczna  ( 3 ) .   

_ _ _ 

Już jutro trzy  metamorfozy z serii stylizacje a oto wybrani losowo szczęśliwcy :  KATERIMA , Wojtaszek oraz Hermione85