poniedziałek, 5 grudnia 2011

Kalendarze świąteczne - dzień 5 (kolejny błąd)


Tak jak pisałam wczoraj - w kalendarzu zwykłym lampka za 46sm, a w kalendarzu HB czarna etola za.... no własnie, teraz pytanie za 100 punktów - ile kosztuje etola???Bo w StarPlazie i w koszyku widnieje cena 6$ zaś w gdy kupujemy poprzez kalendarz to wyskakuje cena 5$.
Piaty dzień kalendarza i drugi błąd, ciekawe ile takich "niespodzianek" nas jeszcze czeka.


Lampy nie kupuję a nad etolą się cały czas zastanawiam, bo ja takich rzeczy nie noszę, chyba że na sprzedaż...
Jak myślicie, czy te HB z kalendarza będa kiedyś poszukiwane i cenne?

5 komentarzy:

Mrunia pisze...

Z jednej strony etola mi się nawet podoba, z drugiej przyszły LE i staram się oszczędzać... Tak że nie wiem, czy ją kupię.

Mrunia_R.E.

Unknown pisze...

Ja nie wiem czy kupię..

Nesta pisze...

Kiedyś, w dalekiej przyszłości na pewno będą poszukiwane :)

Kinia1718

zozoleq pisze...

na pewno będą cenne, a rok temu były holiday dress pamietacie?? nie wiem czy sa cenne ale mam 3 i nie wiem za ile sprzedac ;s

truskaffkowe pisze...

nw czy będą poszukiwane bo nie są jakieś ładne.:/