piątek, 2 grudnia 2011

Eh, spodobało mi się wysyłanie HB jako prezent :) - KOLEJNA LOTERIA

W związku z tym ogłaszam jeszcze jedną, szybką loterię gdzie nagrodą główną dla trzech osób będzie ta właśnie lampa HB z kalendarza.


Tym razem loteria ograniczać się będzie tylko i wyłacznie do moich znajomych na stardoll. Szybciutko zatem blokuję Księgę Gości, ten kto nie jest w znajomych ten gapa!
Co należy zrobić aby brać udział w loterii? Wystarczy w mojej Księdze Gości na stardoll napisać tekst "zgłaszam się po HB", wpisy z innym tekstem niż przedstawiony nie będą brane pod uwagę!
Na Wasze zgłoszenia czekam tylko godzinkę! Przewiduję też 5 nagród pocieszenia!
Zapraszam zatem biegusiem do mojej KG.

EDIT:
Minęła własnie godzina od ogłoszenia loterii zatem koniec przyjmowania zgłoszeń.
Zgłosiło się 10 moich znajomek, zatem 3 z nich otrzymują lampę HB - Rewelcja, AleksaPL i DesignerNadine... a pozostałe 7 osób otrzymuje nagrodę pocieszenia. Gratuluję!

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajnie ;D

Joanna pisze...

zgłaszam się NikitaSzafir

Madzia ♥ pisze...

zgłaszam sie ;) KarolinkaDe

truskaffkowe pisze...

zgłosiłam się ale nie chcę HB bo już mi go wcześniej wysłałaś bardziej liczyłabym na nagrodę pocieszenia:D

Anonimowy pisze...

Już mam Dzięki Tobie to hb :) Dam szansę innym :)

truskaffkowe pisze...

dziękuję i gratuluję innym laureatom !!

Unknown pisze...

Gratuluję . ;pp

kxaxmxa pisze...

Gratulacje . ^_^

kxaxmxa

Paulina pisze...

dziękuję :)

Mrunia pisze...

Gratulacje :)

Mrunia_R.E.