sobota, 3 grudnia 2011

Darmowe wąsy z mleka


Aby je otrzymać należy skorzystać z bramki: unblocker.biz
W okienko należy wpisać stardoll.com po czym się zalogować.
Po zalogowaniu w okienko należy wkleić adres:
http://www.stardoll.com/en/do/campaign/makeminemilk.php
Gotowe. Wąsy będą czekać w Styling Studio.
Wskazówka: Jeśli nie będziecie mogli ich znaleźć bo są białe i lądują na białym tle, to popatrzcie na ekran pod kątem, od góry lub z boku, wtedy na pewno je zobaczycie. Na obrazku zaznaczyłam w którym miejscu one się znajdują.

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Już to było chyba ;p nie robiłam ale może teraz zrobię . ;]

HarajukuGirlPL pisze...

na naszym blogu była ubieranka

Unknown pisze...

Tak ? ;p Ok, to sorki ;DD

kxaxmxa pisze...

Może zrobię . Jak będzie czas . :)

kxaxmxa

Unknown pisze...

Ja już zrobiłam. ;D

truskaffkowe pisze...

ja zrobiłam bardzo pomysłowe może mi się kiedyś przydać;p

Mrunia pisze...

Zrobiłam. A nuż się przyda.

Mrunia_R.E.