W StarPlazie możemy zakupić kilka zimowych gadżetów z "White Christmas" (Film Theory) całkiem za darmo, niestety nie wiem jak długo darmówki te będą aktywne, dlatego radzę się pospieszyć z kupnem!
Ja kupiłam wszystkie o 15 godzinie i nie zapłaciłam ani centa. Na dodatek kupiłam po kilkanaście sztuk wszystkiego :)
PS: Motylek pokazuje się również w Suite Shopie. Poniżej link do wszystkich przedmiotów.
EDIT 16:00
Teraz te przedmioty nie są już za darmo :( Ja miałam to szczęście że kupiłam kilkadziesiąt sztuk :)
Kupiłam :D
OdpowiedzUsuńKupiłam w duuuuuuuuuuużej ilości :D
OdpowiedzUsuńJa też ;P
OdpowiedzUsuńCaro088
mam ale już się nie da ;D UFF
OdpowiedzUsuńo rety!! kupiłam niektóre,ponieważ wyskakiwało mi,że mam za malo sm,ale myślałam że to błąd bo są za darmo,ale teraz już pobiera pieniądze mimo,że na metce jeste 0 sm
OdpowiedzUsuńNiestety chcialam sb kupic na dwa konta bylo to 5 min roznicy na jednym kupilam a na drugim wyszlo cos tego typu ; niemasz wystarczajaco duzo sd , a cena pisze ze dalej 0 widocznie juz ten blad naprawiaja . Kto zdazyl niech sie cieszy :D
OdpowiedzUsuńZdążyłam
OdpowiedzUsuńjulcia_tam
Taak... ja kupiłam..
OdpowiedzUsuńa teraz mi za to wszystko tyle kasy zżarło, że chyba się zabiję.. piszę do Adminów, bo to ich błąd..
Chciałam kupić, wkładam do "koszyka", wyskakuje, że nie mam wystarczającej ilości sm.Ok, Zaczęłam kupować po kolei. Kupiłam motylka - wszystko OK. Kupiłam kolczyki z metką 0 sm, a pobrało mi 90sm! To już przesada, nie będę płacić za błędy stardoll, mogę coś z tym zrobić? 90 sm to równowartość 9 stardollarów!
OdpowiedzUsuńWera2110 : mi pobrało 45 stardolarów. Jak Admini mi ich nie oddadzą nie wiem, co zrobię. Chyba nigdy się już nie doładuję, a przed chwilą to zrobiłam.
OdpowiedzUsuńMi wzięli 59 stardolarów ! : / zgłaszam to ; (
OdpowiedzUsuńWidzę, że nie jestem sama.. rozumiem, jakby ceny się zmieniły, ale cały czas 0 pisze!! Kiedyś też tak miałam, tyle że 12 mi pobrało, a ja wtedy nie napisałam. Teraz tego tak nie zostawię ;|
OdpowiedzUsuńJuż są normalne ceny ;( napisałam do adminów ;( oni nam pewnie już nie zwrócą tej kasy ! ; / masakra.. ;( 59 sd : ////
OdpowiedzUsuńKasiikoowa: A napisałaś,ze nie jesteś jedynym przypadkiem? W sensie, że pisałaś ogólnie, czy tylko o sobie?
OdpowiedzUsuńU mnie jeszcze 0sm jeszcze pisze ;/ kiedyś czytałam jak komuś pobrali sd za taki błąd, i mu oddali stardolary. Mam nadzieję, że nam też oddadzą, bo to nie są małe pieniądze, a to nie nasza wina, że oni popełniają takie błędy ;|
OdpowiedzUsuńZ pośpiechu napisałam tylko o sobie.. bo ja zaraz ide na spotkanie do bierzmowania.. o boże.. ; / oby nam zwrócili ;( jak nie to ja dziękuję za takie coś : /
OdpowiedzUsuńMi już nawet nie zależy na tych 90 sm, ale ja nie będę płacić za ich błędy nawet złamanej starmonety! I taki jest nasz stardoll - ciągłe błędy, usterki... A kto za to płaci? Oczywiście my, użytkownicy!
OdpowiedzUsuńJa też tylko o sobie napisałam. Ale MUSZĄ oddać te sd. Oni na pewno dostaną mnóstwo takich wiadomości.
OdpowiedzUsuńsuper ja tez straciłam aszczescie tylko 29 sd
OdpowiedzUsuńAle aż 59 sd ;( nie po to kupuje SS żeby później tracić sd przez ich błędy ; /
OdpowiedzUsuńSzkoda pieniędzy na takie coś, jak mi nie oddadzą tych sd, już nigdy nie kupię sd ani ss.. ;/
OdpowiedzUsuńNie załapałam się na opaskę i 'szalik'. Teraz buty kosztują 7 sd.
OdpowiedzUsuńJa to wszystko mamie powiedziałam.. ona powiedziała, że jak tak robią to niech usunę konto.. Ale ja nie usunę.. po prostu nie bd im płacić i tyle. Bo to nie jest normalne.! Oni powinni się wziąć w garść i zająć trochę tymi problemami ; /
OdpowiedzUsuńJa mamie lepiej nic nie mówię, bo i tak nie jest zadowolona, jak sobie raz kiedyś kupuję ss czy tak jak godzinę temu pierwszy raz sd.. cóż, jak nie oddadzą mi tej kasy, to obiecuję sobie, że już nigdy się nie doładuję. Te ozdóbki co prawda mi się przydadzą, ale w życiu bym za nie tyle nie zapłaciła ;|
OdpowiedzUsuńMoja mama też nie jest z tego zadowolona.. ale niekiedy mi daję kasę na to.. Ale jak nie oddadzą mi tej kasy to już nie tak prędko doładuje ss.. Bez tego też da się grać.. ;]
OdpowiedzUsuńJa chciałam sobie w najbliższym czasie wykupić superstar, ale jeżeli faktycznie nie zwrócą nikomu kasy - to na 100% nie doładuję! Napisałam do nich, dodałam, że wiem, że nie jestem sama z tym problemem. Ciekawe, co zrobią. Pewnie nic, jak to stardoll, co złego to nie oni...
OdpowiedzUsuńJa postanowiłam, ze na święta sobie kupię tylko stardolary . Dzisiaj sobie kupiłam, i to chyba był mój ostatni raz ;/
OdpowiedzUsuńNapisali mi list że jak chcę to mogą usunąć te rzeczy i oddadzą mi pieniądze ! :) Suuper :D
OdpowiedzUsuńObsługa klienta odpowiada bardzo szybko.Cieszę się gdyż jednak poprano mi sd.
OdpowiedzUsuńMi jeszcze nie odpisali -.-
OdpowiedzUsuńMoże odpiszą :) Musimy być cierpliwi..
OdpowiedzUsuńJa nie zdążyłam . Już nie są darmowe .
OdpowiedzUsuńkxaxmxa
Ja napisałam do adminów i napisałam, że nie tylko ja tak mam. Odpisali mi, że jeżeli chce mogą mi usunąć te rzeczy i oddać te pieniądze. Także napiszcie a na pewno Wam oddadzą.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam :)
Basiula15dt
Ja wysłałam 2 wiadomości, jeszcze nie odpisali :( ale poczekam jeszcze. Ja tego tak nie zostawię, muszę dostać te sd.
OdpowiedzUsuńMi napisali tak samo jak Basiuli15dt.
OdpowiedzUsuńAle jeszcze nie oddali sd. : / Może jutro.. Może..
Mam pytanie, bo Admini chyba wszystkim tak szybko odpisali, tylko nie mi ;/ jak wy napisałyście do nich? i do jakiej kategorii dałyście tą wiadomość? Chodzi mi o to; skradzione konta, starpunkty itd. Bo chyba szału dostanę jak mi nie odpiszą! ;(
OdpowiedzUsuńHmm.. ja napisałam do kategorii "Problemy techniczne" i opisałam sytuację, że miało być darmowe a nie było i mi wzięli 59 sd i 50 sm. ;/
OdpowiedzUsuńWięc.. możesz jeszcze popróbować.. ;) pewnie odpiszą.. ale nie wiadomo do końca.. mam nadzieję, że zwrócą kasę.. :|
OdpowiedzUsuńMi też jeszcze nie odpisali. Też wybrałam "problemy techniczne".
OdpowiedzUsuńA oddali komuś kasę ? jest tu ktoś taki komu oddali sd ?
OdpowiedzUsuńJa wysłałam do 'problemy techniczne', a drugi raz do 'stardolary'. Jeszcze mi nie odpisali :|
OdpowiedzUsuńTo znowu ja, anonimowa powyżej ;D
OdpowiedzUsuńOdpisali mi i oddali sd i sm. Tylko że trochę głupio :( bo miałam 41sm, teraz mam 271. Bo nie miałam tylu sm wtedy do zapłaty, i samo mi się wymieniło :/ a oni mi oddali 230sm a nie 23sd :/ i 32sd, a nie 22sd. Bo mi zabrali choinkę <10sd>, którą tam kupiłam i mi kasę oddali za nią ;[ więc choinkę jeszcze raz muszę kupić :( A tych rzeczy mi nie zabrali -.- Tylko się wkurzyłam, bo mi nie dali 23sd, tylko 230sm! a ja nie jestem ss i sobie nie wymienię! ;/ I teraz nie wiem, czy ich męczyć, by mi wymienili na sd :/ chyba napisać, co? bo jednak mi zrobili nie tak jak powinni.
Ja na razie zrobiłam im listę.. jak mi nie dadzą w sd to masakra..
OdpowiedzUsuńJa im listy nie robiłam. Napisałam im, że sprawdziłam, i że wszystko się zgadza.
OdpowiedzUsuńNo i napisałam im, by mi wymienili te 230sm na 23 sd, i tak zrobili :) ogółem wczorajsze wydatki mi się zwróciły wszystkie ;d
Ehh, ja głupia trochę niepotrzebnie napisałam im, że nie zabrali tych rzeczy darmowych, i mi zabrali. Ale może i to nawet lepiej, bo aż za dużo tego miałam.
Napisz do nich jeszcze raz, albo dwa razy. Ja wczoraj do nich wysłałam dwie wiadomości, do których wkleiłam fragment mojej historii transakcji z tych zakupów. Dopiero przed chwilką mi na ten list odpisali. A po południu dostałam odpowiedź za jeden wczorajszy i dzisiejszy, którym może trochę nie mile im kilka razy podkreślałam, że to nie moja wina, że taki błąd był, i że mają mi oddać te pieniądze . Może dlatego po tym liście, ich odpowiedzi od razu dostałam zwrot.
Hmm.. bd próbować do skutku ;)
OdpowiedzUsuń