czwartek, 25 sierpnia 2011

Jak to jest? Czy to jakaś stardollowa ściema?

Zastanawia mnie od jakiegoś czasu, jak to jest, że dużo osób, które wygrywają w stardollowych konkursach nawet o tym nie wie... co gorsza, nie wiedzą nawet, że brały udział w jakimś konkursie!
Skąd to wiem? Jakiś czas temu (dosyć dawno) już rozmawiałam z takimi osobami i one twierdziły, że nie brały udziału w żadnym konkursie. Dziś postanowiłam drążyć temat i po raz kolejny przeprowadzić mały wywiad (śledztwo) wśród osób, które wygrały w konkursie QUIZ. Napisałam do wszystkich zwycięzców, no i jedna już odpowiedziała. Jak się okazuje osoba ta nie ma pojęcia o tym, że coś wygrała i w ogóle nie wie o co biega.



Wydaje mi się to dość podejrzane, zwłaszacza że osoby te są albo początkującymi stardollowiczami (w podanym przykładzie to drugie konto Laleczka......), albo zajmują się stardollem od czasu do czasu (sporadycznie). Znalazłam jedno wytłumaczenie - brały udział w konkursie tylko dla darmówki korzystając z bramki lub nawet nie, no ale przecież chcąc nie chcąc musiały wiedzieć że biorą w nim udział, nawet wchodząc poprzez bramkę widać, że jest to strona z konkursem! Naprawdę nie wiem co o tym sądzić?!

3 komentarze:

Karina pisze...

co ;o ?
jak tak można ;o !

Caro088 pisze...

Masakra...

Caro088

Ola pisze...

nigny w niczym nie wygrałam a ci początkujący wygrali to jest nie fer wobec innych użytkowników