czwartek, 24 czerwca 2010

Wszystkie letnie Hot Buys - ubieranka + konkurs



4 komentarze:

Natalcia. pisze...

A gdzie to mogę znaleźć.Jeżeli możesz to podaj mi link albo mi wytłumacz. :D

Unknown pisze...

witam serdecznie , mam ogromny problem i jestem bardzo załamana , rozmawiałam z pewną dziewczyną na czacie dobrze nam sie rozmawiało i sie spytała czy chce coś tam darmowego, nie chciałam sie zgodzić ale w końcu uległam, to była chwila słabości. : ( ta dziewczyna a mianowicie lop2345 wydala moje stardollary (ponad 50 $) na ciuchy w swoim sb i wystawiła na sprzedaż wiele moich (bardzo dla mnie ważnych ubran) i je kupila za 1 sd , mianowicie bluzka z LE za 50, kilka moich i cudzych projektów i inne dość drogie ubrania ( ok po 20 $) czy da sie coś zrobic aby je odzyskać ? czy jakbym napisała do adminow to to by coś pomogla czy tylko jesli juz to usuną jej konto a ja swoich rzeczy nie odzyskam ? wiem ze zapewnię ma pani duzo tego typu wiadomości ale wydaje mi sie ze nie ma mi panie za złe ze chcę od pani rade. a jeśli napisać do adminow to co dokladnie? nie mam pojęcia jestem załamana : ( tyle pieniędzy włożyłam w stardolla :(

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz (najlepiej na doncia96@wp.pl) mam 14 lat a tak dalam sie oszukać..

doncia_167

kghkdtgkg pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

fajna ta ubieranka :))