piątek, 18 września 2009

Zbliża się nowa kolekcja LE :)

Szykujcie kaskę :P




65 komentarzy:

Lejdi pisze...

skąd takie wnioski? o_O
przeglądałam najnowsze spoilery - kończą się na ciuchach, które dopiero co pojawiły się w starplazie. nie pojawiły się też jeszcze wisiorki z ostatniej kolekcji LE, ani zapowiedzi w magazynie. skąd więc informacja, że będą nowe LE?

Ania pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ania pisze...

WOW! To będzie kosztować jakieś 5-6 tyś.

memoriesx3 pisze...

...jeśli to faktycznie LE ( a ja też tak sądzę ) to bardzo, bardzo mi się podoba. :D

memoriesx3 pisze...

eee, a co do tego skąd harajuku wie że to LE, to jakbyście się dokładniej przyjeżeli to jedna z tych bluzek ma logo LE. a zresztą takie ubrania nie trafiły by do normalnych sklepów.

nonsens pisze...

tłumoki... chyba jest koszulka z napisem LE . ! ;OO . chciałabym je mieć, ale nie jestem ss .... ;( .

AlysonLEE pisze...

super a kiedy to bedzie na przełomie October / November czy później :-) ?

Olgia_Norek pisze...

No przecież koszulka ma napis LE

nonsens pisze...

i torebka ma napis ;p . ; ] super te ciuchy :D

Anonimowy pisze...

Ekstra! Muszę tylko zdobyć na doładowanie :). A jak kupię buty to dostanę naszyjnik,tak jak siem dostawało w poprzednich kolekcjach?

klaudia michalczuk pisze...

Są czadowe :O

Anonimowy pisze...

Droga lady_dmq , istnieje jeszcze jedna strona ze spoilerami, prócz tej o której myślisz :)

Avie95 - Z niebios kochana, z niebios ;)

Kingaa pisze...

Już kupuje doładowanie

Polskaaaaa pisze...

niektóre ubrania są naprawdę śliczne po prostu je kocham ;* ale zapewne będę bardzo drogie.



_______________________________

nick na stardoll-Polskaaaaa

Anonimowy pisze...

Jejq mi się podobają te bluzeczki z buźkamiii

Pewnie będą za około 200. ;|

Ale ja na szczęscie zbieram kaskę i uzbierałam już 450 :) O.o

elwio11 pisze...

Na starplaza są na Spendid, klikamy na Jewelry i ostatnia strona(9)i tam będą różowe gwiazdeczki dla ss za darmo.

Agnefis pisze...

boskie są. tak wgl, to zakochałam sie w tych fioletowych butach ;P

ewcia_1122 pisze...

Noszz kurde ;/ To się nazywa mieć szczęście, ja właśnie w ostatnimy tygodniu wydałam niecałego tysiaka na ej... No coż... Ale ubranka są śliczne.

Anonimowy pisze...

elwio11 - Normalnie odkryłaś Amerykę! To jest starsze niż ja na stardoll xD

Buziak,
MileySmaily121

xx

loooooolcia14 pisze...

Torebki <3 i bluzki z buźkami są boskie! ;) Szkoda, że ja w poniedziałek wyjeżdżam, a LE się pewnie pojawi w następnym tygodniu...A tak na nie czekałam! ;/
Pozdrawiam.

royalcolection pisze...

ZAKOCHALAM SIE MUSZE MIEC WSZYTSKIE

Weronika. pisze...

śliczne :) Może chociaż z tej kolekcji coś kupię :) A do tego kogoś co napisał pierwszy komentarz to przecież na bluzce pisze LE więc nie trudno się domyślić :)

memoriesx3 pisze...

Chciałabym jeszcze napisać że sprzedaję sweterek Pink ribbon by primp. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to więcej w mojej prezentacji. :)
Nick taki jak tutaj. ;P

Lejdi pisze...

jak pisałam komentarz, to jeszcze nie było obrazka - tylko sam tekst, że będzie nowa kolekcja LE ;)
obrazek, jako żywo, rozwiewa wątpliwości ;)

Karolka120 pisze...

Droga Harajuku.
spotkałam się z tym linkiem.
http://promo.smartycard.com/stardoll/200_Stardollars/?s=strdl&c=stardoll_banners&p=stardoll-090909

Czy dzięki niemu możemy naprawdę wygrać 200sd? .!
Zajrzyj tam .!
Green eye powiedziała, że zajrzała, ale stardollary są tylko dla anglików ;/ Może ty coś na to poradzisz ;D
Karolka120

Anonimowy pisze...

Wow!!Superrr kolekcja a wiesz Harajuku ile będzie kosztować :P?!

anusia_9797 pisze...

mi się podoba tylko 5 rzeczy...

Princess_Adi pisze...

To jest chyba najlepsza dotychczasowa kolekcja!
Ja na pewno kupię kilka rzeczy m.in.:
-spodenki z zamkami
-rękawiczki (?)
-legginsy z wiązaniami <3
I jeszcze na pewno kilka innych rzeczy. Już lepiej zacznę isczędzac kasę xdd.

Unknown pisze...

Jejku super! Zapraszam do mojego bloga www.stardoll-sylwia97.blog.onet.pl i mam w swoim profilku Sylwia97 wyprzedaż . Zaapraszam!

Edzia22 pisze...

no , ja już mam kaski że hoho! :> teraz trza tylko zbierac dalej i czekac ^^

Ania pisze...

Nie mogę się zalogować ;(
Czyżby zaczynały się błędy?

Karolajna216 pisze...

Według mnie najbliższa kolekcja LE to nic specjalnego, poprzednie były o niebo lepsze.

HarajukuGirlPL pisze...

Avie95, mnie również się nie udaje od jakiegoś czasu zalogować. Na pewno jest to związane z nadejściem LE, bo zawsze były z tym problemy. Poza tym nie ma się co dziwić, skoro wszystko jest aktualizowane.... Ja tylko liczę na to, że kolekcja pojawi się dziś, bo jutro rano wyjeżdżam i wrócę dopiero we wtorek, a wtedy to już na pewno nic nie zostanie, przynajmniej z tych ładniejszych rzeczy :(

memoriesx3 pisze...

do karolka120 - moim zdaniem można tam wygrać 200 sd ( dokładniej superstar ) tylko jest jeden mały problem. Żebyś mogła kupić to doładowanie, potrzeba mieć smarty card, która nieco kosztuje, i płaci się za nią miesięcznie. A więc z tego wynika że nic nie ma za darmo. ;]

Karlajna pisze...

ta różowa bluzka z kokardami na ramieniu to Chloe :)
kolekcja jest świetna, na pewno kupię tą czarną koronkową bluzkę i czarne buty z ostatniego zdjęcia spod czarnej sukienki

Ania pisze...

Próbowałam wejść z Mozilli, Explorera i Opery i nic :(
Też mam nadzieję, że ta kolekcja ukażę się dziś, ale nigdy nic nie wiadomo ...

Sandra . pisze...

wow ;d
ta torebka a'la chanel jest boska!

nonsens pisze...

jeej . jestem ss i bd mogła kupić niektóre rzeczy... ale się napaliłam na nie ;D mama mnie skrzyczy... ale cóż... za pieniądze z mojego fona wykupiłam ;d .

Ynels pisze...

Szczeże inne było o wiele lepsze ale ja w końcu chcę coś mieć z LE a jestem ss więc czemu nie skorzystać?! :D Nie wiem.Może kupię sobie bluzkę z napisem ''LE'' albo z tą twarzą .Się zobaczy al w granicacg 300 bęą kosztwać ;/

Ciocia Wiedźma pisze...

Podejrzewam że kolekcja pojawi się po weekendzie. Sklep LE nie został jeszcze zamknięty do "remontu", a w magazynie nie ma zapowiedzi. Kolekcja pojawiała się zawsze na drugi dzień po Styled Outfits

Anonimowy pisze...

Hyy!!!
Muszę to mieć! Oszczędzam :D

13dominika13 pisze...

no a kedy bendzie otfarte LE bo nie moge się doczekać nawet 2 razy sobie podładowałam konto

13dominika13 pisze...

kedy bendzie to LE bo nie moge sie doczekać nawet 2 razy podładowałam sobie konto

Anonimowy pisze...

ja nic nie mam z Le kupiłam bym torebkę ale nie wiem czy będę ss ;/

Shizuka pisze...

Yhym... To ja ładuję konto :D

Sandra . pisze...

a ja niedawno postprzedawałam parę DKNY i mam już 1562$ ! ale z tych LE kupię najwyżej... ok.4-5 rzeczy ;]
o ile nie zostaną wykupione ;d

Anonimowy pisze...

Kupiłabym te czarno różową w pierwszym spoilerze ale nie mam tyle kasy

memoriesx3 pisze...

ja także miałam problemy z zalogowaniem się. Wogóle nie chciała mi się załadować strona.

Alyssa pisze...

Mi się podoba ta torebka a'la Chanel, czarno różowa sukienka, a mam 398 stardollarów, no ale wiecie jak nie jedno to drugie:) Jak kupuje kolekcje LE, to zawsze popełniam ten sam błąd, kupuje dodatki, które potem leżą "w kącie", teraz zamierzam kupić jakąś sukienkę, bluzkę, lub spodnie lub spódnicę, ale ta torebka Chanel jest na serio bardzo kusząca:)

natka777 pisze...

piękna kolekcja

Anonimowy pisze...

Nie wytrzymam tego napięcia xD
KIEDY JE WRESZCIE DODADZĄ, BO CO CHWILĘ WCHODZĘ STARPLAZA -> LIMITED EDITION :/
Grr... Idę się rozluźnić i wyżyć na simsach xD

DameBiebss pisze...

cześć !!!

kupi ktoś może coś z mojego star bazaru bo kończy mi się kasa a chce kupić coś z tej super kolekcji le

Fenolcia pisze...

Wg moich obliczeń cała kolekcja powinna kosztowac ok 6tys. sd. Oczywiście, zawyżałam ceny jak sie dało, ale zazwyczaj sukienki kosztowały 250, bluzki po 150, buty ok. 150-200. Myślę, że w ogólnym rozrachunku wyjdzie o jakis 500-1000 taniej, ale jeżeli ktos ma ok. 6tys.to radzę się przygotować.
Jeśli o mnie chodzi, nie zamierzam wydac więcej niz 3tys.
Rzeczy są w większości śliczne, dobrze wykonane, ciekawe... Teraz w końcu mogę coś na serio kupić, a nie 2 sukienki i 3 bluzki jak ostatnio ;]
Juz sie bałam, że nowej kolekcji nie będzie, trochę nas potrzymali w niepewności ;D

psychiczna. pisze...

ojej ale zajebiste ! :P
Kupie sobie chyba tyko jedną rzecz, bo napewno będzie droższe

Misaki pisze...

LE są boskie jak każda kolekcja dobrze że na tą mam dużo bardzo kaski a tak szczerze mówiąc to z 500sd

niesuperstar pisze...

fajowe ciuszki ale pewnie na pewno dla superstarów a jak nie dla superstarów to drogie a nie mam kasy dalibyście albo po 3 stardolary te ciuszki albo dalibyście nam przynajmniej po 60 kto się zemną zgadza z kopiować komentarz mój nick na stardoll.com LucyIV odwiedzajcie mnie i dodajcie to gdy się zemną zgadzacie i napiszcie mi na stardoll.com

Joki. pisze...

Ja mam narazie tylko 2022 sd więc nie zaszaleje xd
PYTANIE DO HARAJUKUGIRLPL -
Nie wiesz czy może pojawią się z niedzieli na poniedziałek ?

Ewelainee pisze...

Okropna kolekcja i do tego będzie na pewno strasznie droga. Podobają mi się może z 3 rzeczy.

minio11 pisze...

LE jest już zamknięte może pojawić się już dziś w nocy !!

6 pisze...

No już niedługo, bo zamknęli sklep :)

Unknown pisze...

Mi się mało rzeczy podoba ;/ ale i tak se doładuję :D

lady__en pisze...

JUZ JEST LE!!!

6 pisze...

Już jest!!! Kupiłam tą niebieską sukienkę i pasek czarny.

Dominika M pisze...

jestem WŚCIEKŁA!!!!!!!!!!!! wykupili mi tą niebieską sukienkę:(

Unknown pisze...

cześć!!!
Moja koleżanka ma mało kasy i bardzo was proszę kupcie coś z jej starbazaru jej nick to 1111ania
bardzo proszę bo ma ona tylko wisiorek z le ale chciała mieć jeszcze bluzke bo cały czas mi o tym mówi wesprzyjcie ją prosze bo ja niestety nie jestem superstar i nie moge nic od niej kupić