czwartek, 2 lipca 2009

Michael Jackson - OLODUM Design

Koszulek z wizerunkiem MJ wprawdzie nie robię, ale bardzo chciałam mieć chociaż jedną rzecz podobną do tych, które Michael wykorzystywał w swoich teledyskach. Po dłuższych przetrząsaniach obrazków i zdjęć w sieci postanowiłam wykonać projekt koszulki organizacji OLODUM, w której MJ wystąpił nagrywając "They Don't Care About Us".
Koszulki oczywiście są do zakupienia u HarajukuGirlPL. Fason "męski" jedynie na zamówienie, gdyż na takowe jest mniejsze zapotrzebowanie :) Zapraszam




OLODUM to organizacja z siedzibą w afro brazylijskiej wspólnocie Salvador w stolicy stanu Bahia w Brazylii. Oferuje ona młodym ludziom działania kulturalne, skupiające się głównie wokół muzyki (muzyka ściśle powiązana z korzeniami afrykańskimi - samba, reggae, itp) ale nie tylko. Organizacja powstała w 1979r a jej założeniem i głównym celem jest walka z rasizmem oraz walka o prawa obywatelskie dla wszystkich grup zmarginalizowanych.
W 1995r. OLODUM ukazał się w teledysku MJ "They Don't Care About Us" (oryginał klipu "Prison Version" został zakazany w większości stacji muzycznych ze względu na użyte w nim brutalne sceny). Muzyka została nieznacznie zmienione w celu dopasowania Olodum - styl drumming. "Olodum Version" (nieoficjalny tytuł) stała się bardziej popularna niż oryginalna wersja z nagrana w studio.

PS: Koszulki z logo Organizacji OLODUM istnieją również w realu i można je zakupić w oficjalnym sklepie Michaela Jacksona, który znajduje się pod adresem www.mjjshop.com

15 komentarzy:

nonsens pisze...

Bardzo ciekawe... Ładnie wyglądają pani projekty :-) Gdy tylko zdobędę stardollary to postaram się kupić ;-)

MrsDeep12 pisze...

Śliczne koszulki i wspaniały pomysł ;)

Najbardziej podoba mi sę ta na ramiączkach ^^

Miisia Guuziikowa. pisze...

Fajne, łatwy wzór, ale może zrobi furorę ;)

HarajukuGirlPL pisze...

diddlussia_kiss, wcale nie taki łatwy jak ci się wydaje, godzinę siedziałam i tworzyłam, ciągle mi nie wychodziło tak jak chciałam, albo za kanciasto, albo za duże albo za małe, w końcu po godzinie udało się stworzyć coś takiego :)

XxxX-chan pisze...

Droga HarajukuGirlPl, Bardzo mocno proszę o zareklamowanie mojego nowego magazynu "CYTRYNKA' na Pani Blogu. Rozumiem jeśli się panie nie zgodzi.

Magazyn jest na stronie:
www.magazyn-cytrynka.blogspot.com

Z góry Baardzo dziękuję :))

XxxX-chan pisze...

Baner już jest na moim blogu, w tej samej notce co magazyn.

Na samym dole.

Klaudiusia141 pisze...

Ładny projekt ;D
PS.Zmienili wygląd Miley w Ubierance Miley Cyrus 4

Unknown pisze...

super napewno kupie , 5 min temu widzałam ten teledysk a właściwie tylko końcówke

Kamsson pisze...

Tutaj jest ten teledysk
http://www.youtube.com/watch?v=nvWMLAWrEjU

DOMOWNA pisze...

świetny pomysł

hiyami pisze...

właśnie kupiłam od pani jeden z tych projektów jest świetny !
Fajnie miec coś ,co przypomina mi Michaela;)
Uwielbiam go <33

tera86 pisze...

a w jaki sposób można kupić takie cudo? i ile kosztuje np ta bluzeczka na ramiączkach???

gayowa pisze...

Witam, wpisałam olodum w google i pokazało się to zdjęcie z super bluzkami!!! Gdzie możnaby kupic takie bluzeczki przecudne???? Proszę o email na adres bom.bel@10g.pl
Będę bardzo wdzięczna...

Madeleine pisze...

Jak chcecie projekty z MJ wbijajcie do mnie ;
M_Jackson_4

MOONWALKERFOREVER pisze...

Bardzo podoba mi się ta pierwsza z prawej, ale nie wiem jak można ją kupić i za ile. Proszę o kontakt pod: rojowskamagda@gmail.com