środa, 10 czerwca 2009

Wrócę jeszcze do telewizora Disney

Właśnie zauważyłam, że niektóre osoby, które już od dłuższego czasu mają w ustawieniach flagę USA otrzymały również ten telewizor oraz taką wiadomość od stardoll dotyczącą zapisu do klubu:


Odkryłam to dopiero po tym jak weszłam na jedno ze swoich nieużywanych od dawna kont, które od początku mam z flagą USA. Tam dostałam właśnie powyższą wiadomość i telewizor w paczce z fioletową kokardką :)
Do klubu niestety nie udało mi się zapisać, nawet klikając w zaproszenie z tej wiadomości, ani z polskiego ani a amerykańskiego proxy.


21 komentarzy:

Ada. pisze...

Już jest 1 numer TWÓJ SZYK! --> twojszyk.blogspot.com ;-) ZAPRASZAM!

Triinu124 pisze...

Witaj Harajuku! Zrobiłam tak, jak radził Lucas.Poland, wg. jego instrukcji i udało mi się zapisać do tajemniczego klubu Disney, przez myproxy.ca poprzez przeglądarkę IE. Ale niestety telewizorka nie mam :( w klubach można u mnie zobaczyć, ze jestem do niego zapisana. Może przyjdzi epo kilku dniach, w co wątpię. uhh, a miałam taką wileką nadzieję.

Konrad pisze...

Heh ;D Pomogłem xDD Nie wiem dlaczego Harajuku ci nie działa mój sposób ;/

Turkus Lady pisze...

Ja też dostałam ten telewizor :)

Triinu124 pisze...

Ani97 a jak to zrobiłaś/łeś?
bo ja sie dostałam do klubu, ale telewizorka brak :((

Lejdi pisze...

też? jak na razie jesteś jedną z niewielu osób, którym się udało ;)
możesz napisać, co dokładnie zrobiłaś, żeby go dostać?

Meg pisze...

mam nadzieję,że dostanę ten telewizorek.Gadżeciara ze mnie,heh ;).Dzisiaj zmienilam kraj na USA więc moze dostanę TV jutro.

VShila pisze...

na telewizorek trzeba poczekać jakieś 2-3 godziny, przynajmniej u mnie tak było

Triinu124 pisze...

jasne. otworzyłam przeglądarkę Internet Explorer, nastepnie na stronę myproxy.ca wpisałamw okienko 'stardoll.com' zalogowałam się i w okienko, wktórym pisze "stardoll.com" w którym się wpisuje linki (UWAGA! nie w tym głownym, górnym, w którym zawsze wpisujecie, tylko ta ramka biała NIŻEJ!! wpisujecie tam: http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1288416
następnie przenosi was do klubu i normalnie się zapisujecie, niestety telewizorka nie otrzymałam, choć jestem w tym klubie :((

Triinu124 pisze...

podobna sytuacja, tak jak kiedyś z tą sukienką Simple.

Konrad pisze...

Telewizor dostaję się podobno gdy ma się ustawiony kraj na Wielka Brytania, ale dopiero po jakimś czasie...

Lejdi pisze...

poczekamy, zobaczymy ;)
może się za parę godzin pojawi, a jak nie, to trudno ;)

Triinu124 pisze...

ale jak ustawić ten kraj? jak ustawię i zatwierdzę, automatycznie zmienia kraj na 'Polska' .. ;/

NataliaVanessa pisze...

A jak nazywa się to Twoja angielski konto ( do HarjukuGirlPL)? Bo chciałabym je zobaczyć.

Turkus Lady pisze...

Ja po prostu od dłuższego czasu mam flagę USA :)

betiiiii pisze...

Hi hii . Dostalam :))
Nic nie robiłam, tylko wiadomośc dostalam i do apartamentu weszłam :)
Ale jakbys o tym nie napisała to bym pewnie nawet nie zauwazżyła ;d

Anonimowy pisze...

Ja miałam od jakiegoś czasu ustawione Stany Zjednoczone i dostałam ten telewizor nic nie robiąc :D

duze_stopy pisze...

ja tak tylko żeby ostrzedz - uważajcie z tymi bramkami proxy!!! bawilam sie ciagle w bramki zeby dostac jakies darmowki - skonczylo sie tak ze 2 tyg temu musialam zrobic reinstalizacje systemu, bo wirusy hulaly w najlepsze... od tego czasu byl spokoj ale napalilam sie dzis na telewizor - i zgadnijcie co sie stalo - moj nowy antywir wykryl atak trojana -ale wiem z doswiadczenia ze nie kazdy program wam to wykryje od razu - czasem zajmie to dużo dłużej aż w końcu wasz system zacznie ledwo zipać - naprawde nie warto bawić się w to bawić żeby dostać koszulkę której i tak nie założycie, miska którego schowacie w szafie albo albo TV

Klaudia ` pisze...

A ja dostałam wiadomość a telewizorek czekał na mnie w apartamencie... ponieważ od dłuższego czasu już ustawioną mam flage USA. Weszłam na myproxy.ca, wpisałam 'stardoll.com' zalogowalam sie, weszłamw wiadomości i zapisałam się do klubu :D.

missaancia1997 pisze...

ja miałam ustawiony kraj na stany zjednoczone i otrzymałam telewizor ale moje drugie konto które wtedy też miało flagę stanów zjednoczonych nie zobaczyło telewizora na oczy.

Adunia03 pisze...

dostałam tą wiadomość i nie otrzymałam televizora, pomocy Harajuku!